- Köszönetek: 48
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Passz, de ha azt vesszük ha összedobnak egy Mindent látó szemet a minimapra megspékelve ki merre néz és mennyi van a töltésidőből plusz az aim assist hát véleményem szerint az elég szép előny. És mivel ez lehetséges hiszen ezt hívják warpacknak a wotban nem akarok károgni de előbb utóbb meg fog jelenni.KimiFan írta: Nem hiszem, hogy bármilyen módon lehetne befolyásolni a lövedék útját, olyan tuti nincsen, hogy mint egy mágnes követi a hajódat, vagy hogy kanyarodjon.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Ugyanúgy mint a wotban, itt sincsenek lemodellezve a lövedékek, azok csak egyszerű pontok amiknek a kilövés pillanatában a szórás fügvényében az RNG határozza meg a röppályáját. Mivel ez az egész a szerver oldalon számitódik igy azt csak akkor lehet befolyásolni ha feltörik hozzá a WG szerverét. Ugyanúgy ahogy a wot ugy ez is szerveroldali játék, tehát minden ilyen számitást (röppálya, átütés, sebzés) a szerver végez ezért azt nem lehet modokkal befolyásolni.Pl az aimbot sem változtat semmin csak a hajó irányának sebességének és távolságának figyelembevételével rajzol egy vonalat a hajók elé. Ettől nem lesznek pontosabbak a lövegek. De nekem mindegy mindenki ugy magyarázza a dolgokat ahogy neki tetszik. Vannak akiknek egyszerűbb mindenhol csalást és összeesküvést látni mint megérteni, hogyan is működnek ezek a dolgok. (akinek nem inge nem veszi magára)KimiFan írta: Nem hiszem, hogy bármilyen módon lehetne befolyásolni a lövedék útját, olyan tuti nincsen, hogy mint egy mágnes követi a hajódat, vagy hogy kanyarodjon.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Ez a weboldal sütiket használ annak biztosítására, hogy Ön a lehető legjobb élményben részesüljön oldalunkon.