- Köszönetek: 125
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Gizmo írta:
sjay177 írta: Első meccsem ma: Shimakaze-val haladtam az egyik Atagonkkal párhuzamosan, majd kicsit közelebb jött hozzám és a 4 torpedójából 3 eltalált. Ennyi volt számomra a csata. A javítás 220k, kompenzációnak kaptam 40k-t...
De az a buzi fasz miért nyomott beléd egy halom torpedót?
Basszus nem látta, hogy ott vagy?
Az ilyeneket nem értem. Mit gondolnak mikor elengedik a torpedókat?
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
A patch óta lejátszott meccsek tapasztalataiból itélve a bb-kel játszó emberek életét igen megnehezítik, hiszek akkora a firerate,hogy nincs megfélemlítö ereje. Bármelyik cirkáló vagy Destroyer /ami mégrosszabb/ simán bejön 2-3 km-re és még ha telibe is lövöd mondjuk a front ágyukkal/ez tapasztalat!/ bekap mondjuk 5k sebzést ami röhejes ö pedig kitolja rád a torpedókat esélyed nincs kikerülni. És akkor ne számoljuk a csapatban lévö sötétségek számát. Mert a esélyek nagy százalékában nincs csapatjáték. Am nem értem miért rakják be a csapat csatát és a klán építést ide,értelmes dolog lenne.zstorok75 írta: Üdv Mindenkinek!
Ááá! Ne higgyétek, hogy ez a mélypont! Lehet ez még rosszabb is. Amikor majd motorcsónakként cikázó anyahajók, és az őket kergető, a semmiből torpedókat eregető DD-k lesznek csak a pályán, az lesz csak az igazi...
Az aim bot lehetőségét pedig nem fogják kivenni a játékból, mert az azt jelentené, hogy a másodlagos és a légvédelmi fegyverek megszűnnének automatán működni. Ahhoz, hogy azok el tudják találni a célpontot, kell a gép által számolt előretartási pont. Innen pedig, csak egy köpés kinyerni és megjeleníteni azt. (Köszi WG...)
Még egy dolog, ami szerintem fölösleges az, hogy az ágyúk szórása mellé miért van szükség az RNG-re is? Illetve, hogy miért ennyire szélsőséges értékek között dolgozik. Az egyik alkalommal, a legpontosabb ágú is úgy lő, hogy nem találsz el vele semmit, a másik esetben pedig, a legpontatlanabb is, lézerágyúként működik.
Túl sok az átláthatatlan, balanszolgatásra használt paraméter. És túl sok, az olyan alapelv, mely az elején jól meghatározza a játék fő részeit, de a későbbiekben, maguk a fejlesztők vesznek semmibe, ezáltal teremtve egy teljesen kaotikus, kifordított játékot.
Az biztos, hogy a WG nem úgy gondolja sajnos, hogy hosszútávon a minőség fog pénzt termelni, hanem a prémium hajók, és a „Kihagyhatatlannak beállított, nem sok tartalmat felvonultató” akciók…
Még szerencse, hogy azért vannak az életben olyan cégek, akik másként látják ezt. (Toyota, Merci, BMW, Cannon, Nikon, HP, Asus, Bosch, Elektrolux, stb. stb. stb.)
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Ez a weboldal sütiket használ annak biztosítására, hogy Ön a lehető legjobb élményben részesüljön oldalunkon.