Minden, ami nem a játékkal kapcsolatos...

Dühöngő

  • cefd97f85c66db05576e7ec76e55ac13
  • Látogató
  • Látogató
8 éve 11 hónapja - 8 éve 11 hónapja #9721 Írta: cefd97f85c66db05576e7ec76e55ac13
cefd97f85c66db05576e7ec76e55ac13 válaszolt a következő témában: Dühöngő
Amit én olvastam az annyi volt hogy annyi torpedója volt ahány csöve. Csőbe betárazva voltak és az egész csövet cserélték ha után kellett tölteni. Tehát egy cső, egy lövés belőle. Az rombolónként 4-10 torpedó lenne max.

Az viszont a jelenlegi játékmenetben kevés lenne. a 3-5 készlet meg ugyanott lenne mint most kb, max a nagyon elhúzódó csatáknál fogyna ki.

Tény hogy a mostani szuperfegyver a torpedó, mondjuk attól is függ melyik nemzettel vagy, mert míg egy amerikai vagy japán romboló 3 találattal kilő, addig az oroszból kicsivel több kell min. 4.

Vagyis inkább a HE tüze az ami most szuperfegyver kategória:
meccs elején egy Murmansk felgyújtott és kilőtte a meghajtást, egy salvoból. Javítottam, köv sorozata felgyújtott ismét. Harmadik kilőtte a meghajtást.
E meccs előtt négy meccsem volt és egyikben sem gyulladtam fel, vagy lőtték ki a meghajtást. Igaz nem is murmanszk lőtt rám. Kövi meccsben Kongo csinálta ugyanezt, He-vel felváltva felgyújtott és kilőtte a meghajtást. Látszik hogy most nagyon nem szeretné az RNG hogy XP-t szerezzek...19:30-kor beindult a szívatás.
Utolsó szerkesztés: 8 éve 11 hónapja cefd97f85c66db05576e7ec76e55ac13 által.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 11 hónapja #9722 Írta: AtuqShaman
AtuqShaman válaszolt a következő témában: Dühöngő

vonKurz írta: vagy megint arról megy csak az ötletelés, hogy a kedvenc hajóosztályt erősítsuk a tobbiek kárára ? :)


Leginkább.


A Zemberek nem fogják fel, hogy ez nem CoD. Itt nem a shoot-die-repeat elv működik.
De ez is lassan afelé tendál mint az Evolve. Sokan sírtak, hogy OPk a szörnyek. Pedig csak az kellett volna hozzá, hogy mind a 4 vadász 1 csapatként játszon. Nem tudtak, ezért lett szörny nerf. Így meg akár 2 vadász lehozza a meccset. Nem is játszom már vele.

A való életben kicsit durvább mint a játékban, inkább örüljön minden kapitány, hogy nem csak egy hajója van és nem 3 év mire újraépítik a süllyesztet bárkát 50 milliárd kreditből.
Mondjuk ott van is csapatmunka. Nem mind itt.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Szete58

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 11 hónapja #9724 Írta: Get200
Get200 válaszolt a következő témában: Dühöngő

Justice írta: Amúgy azt meg lehetne lépni a rombolók esetében, hogy korlátozzák a kilőhető torpedók számát. Nyilván van elég infó arra nézve, hogy egy romboló a valóságban mennyi torpot cipelt magával.

Amúgy csapatként játszva bármilyen mm leosztás esetén simán lehet(ne) nyerni, csak egyre nagyobb a fogyik aránya a játékosok között. Rangsoroltban is mindig van aki megmondja merre menjünk, de mindig van egy hajó, ami elmegy ellenkező irányba és simán bedarálja az ellen, ezzel előnyt szerezve... Ha valami klánrendszer bejönne az szerintem javítana az élményen. (Vagy olyan játékmód, amiben mondjuk csak csatahajók vagy cirkálók kerülhetnének be a csatába)


Érdekes, hogy mindig felhozod ezt a limitálják a torpedókat témát, pedig a legtöbb sebzésedet egy rombolóval csináltad illetve a legtöbb killhez is a torpedók segítettek hozzá..

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 11 hónapja #9728 Írta: vonKurz
vonKurz válaszolt a következő témában: Dühöngő

Palanova írta: Akkor lehet ott kellene kezdenünk hogy meghatározzuk mit veszünk át a valóságból és mit nem. Utána léphetünk tovább.


hát ez rendkívül egyszerű, mindent átveszünk, ami grafika, az egyebeket meg összecsiszoljuk hogy egy játszható játék legyen valamilyen szintű kő papír ollóval...

pl teszünk bele sok szigetet, nem azért mert bármilyen hajócsata szigetek közt bújkálást jelentett volna, hanem mert azt szeretnénk, hogy ne legyen unalmas a dolog, legyen benne kihívás, meg izgalom, írjuk rá egy repülőre hogy 120 csomóval megy, nem azért mert valaha annyival ment volna, hanem mert sok teszteléssel ez az értek teszi elfogadható erősségűvé, de nem túl op-va a CV-ket.
miért lő 8* a Konigsberg 150 mm-s ágyúja, és miert 10* a Nurnberge.
vajon utóbbin nagyobb volt a tűzgyorsaság, vagy a játékélmény fontos része a fejlődés, és muszáj hogy a játékosok egyre gyorsabb, pontosabb, több, szebb, nagyobb stb hajót kapjanak, különben nem fognak játszani a játékkal, és nem tesznek bele eurot sokat...

lehet most illúzióromboló voltam egy kicsit, de arra nem reagáltatok, hogy a japán DD lényegében egy tengeralattjáró, csak más grafikával :)

tök egyértelmű hogy semmi köze a valósághoz, ugyanakkor engem nem bosszant, én csak játszani szeretek, meg elsülleszteni a pirosakat :evil:
A következő felhasználók mondtak köszönetet: sgt_dog, Szete58, Get200

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 11 hónapja #9729 Írta: Get200
Get200 válaszolt a következő témában: Dühöngő
Szerintem a játékosok is azért tűnnek el, mert valahol unalmas.. Pl.: Ocean - 5 percig csak mész mész mész..

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 11 hónapja #9733 Írta: Justice
Justice válaszolt a következő témában: Dühöngő
Emlékeim szerint én most hoztam fel ezt a témát először, de ezen ne vesszünk össze. Nem is feltétlenül kellene megszabni a torpedók számát, lehetne a töltési sebességen is változtatni és esetleg a spotolási távolságon, főleg azon, hogy ha X kilométeren belül van, akkor ne tünedezzen már el random a romboló vagy ha egyszer felspotolják maradjon is úgy (kivéve a füstben). Amúgy nincs sok bajom velük, bár már mindet eladtam és a japán csatahajó ágra koncentrálok.

Az is igaz, hogy ha a játékosok ésszel játszanának, mondjuk a rombolók és cirkálók támogatnák a csatahajókat és fordítva, akkor már nem is gondolkodna azon a játékosok népe, hogy nerfelni kéne őket. De az örök álom marad (majd persze kivéve - ha lesz- a kláncsatákat) egy ilyen jellegű játéknál.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.418 másodperc

Fórum hozzászólások

  • Nincs üzenet

Please publish modules in offcanvas position.

Ez a weboldal sütiket használ annak biztosítására, hogy Ön a lehető legjobb élményben részesüljön oldalunkon.