Csak egy gyors kérdés...

Több
9 éve 1 hónapja - 9 éve 1 hónapja #7207 Írta: Phaser
Phaser válaszolt a következő témában: Kérdés
Valaki nyugtasson meg, hogy ez csak kamu mert a feltöltő szerint a jelenlegi verzióval is működik.
Utolsó szerkesztés: 9 éve 1 hónapja Phaser által.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 1 hónapja #7208 Írta: Trucker39
Trucker39 válaszolt a következő témában: Kérdés
Pontos infóm, nincs, de mikor fórumban kezd el magyarázkodni az egyik fejlesztő, hogy most épp nem működik az Aim assist, mert verzió váltás volt, az azért ad némi aggodalomra okot.

Egy szóval szerintem van belőle működő verzió. Azóta nem is nagyon csatahajózom. Inkább néhány CV csata.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 1 hónapja - 9 éve 1 hónapja #7209 Írta: leopardusz
leopardusz válaszolt a következő témában: Kérdés
Valódinak tűnik, de sztem egyáltalán nem olyan ijesztő. Semmivel nem tud többet ez a program, mint amit egy átlagon felüli játékos tud.

amit csinál (ahogy látom), hogy több változó függvényében kiszámolja és kijelzi a célpont hajóra való ideális lövési pontot.
Ezek a változók: a célpont hajó távolsága, a sebessége, gyorsulása valamint az iránya (fordulás is számolva természetesen). Merem feltételezni, hogy a saját lövedék sebessége is bele van kalkulálva, pl egy Cleveland lassú lövedékeinek gondolom több időt hagy :lol: .
a torpedó nem volt bemutatva, de többet ők se tudnak megmutatni, mind ami megvan alapból a torpedó célzássegítőben.

Mondom, ez az egész nem több, mind amit egy jobbacska játékos alapból tud :whistle: , h mennyivel is kell eléje célozni, hogy kell ügyelni a fordulásukra, stb... S természetesen nagyon látványos maga a mod is, ahogy egy ponttal jelzi h hova kell lőni. De az a pont egy jó játékosnál láthatóan ott kell legyen láthatatlanul is... :lol: :lol:

amugy ha megfigyelted, csupa közeli célpontra lőtt, DDre talán nem is, s egy gyorsan töltő, sokágyús hajóval. Igy látványos lesz persze. De pl egy Aobával, s lőtávolság határ körül lődözve már sztem jóval kevesebb találatot ért volna el.

SŐT, meg merem kockáztatni azt is, hogy ez a mod szerint menni nagyobb távolságnál épp olyan becsapós tud lenni, mind a WoWs alap torpedócélzás segitsége, vagyis csak az aktuális sebességet, irányt, fordulást veszi figyelembe a kijelzésnél és nem tud előre gondolkozni, hogy vajon merre fog a köv pár másodpercben irányt váltani... Sokszor megcsináljuk, hogy figyelmen kivül hagyjuk a kirajzolt segitséget és saját megérzésünk alapján biztosabb találatot érünk el a torpedókkal.
Ugyanigy müködik ennél a modnál is .

szerintem igy, ebben az állapotban egyáltalán nem veszélyes ez a mod, nem több egy sima kényelmi funkciónál, amatőröknek. B)
Utolsó szerkesztés: 9 éve 1 hónapja leopardusz által.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 1 hónapja #7211 Írta: Tzimisce
Tzimisce válaszolt a következő témában: Kérdés

leopardusz írta: Valódinak tűnik, de sztem egyáltalán nem olyan ijesztő. Semmivel nem tud többet ez a program, mint amit egy átlagon felüli játékos tud.

amit csinál (ahogy látom), hogy több változó függvényében kiszámolja és kijelzi a célpont hajóra való ideális lövési pontot.
Ezek a változók: a célpont hajó távolsága, a sebessége, gyorsulása valamint az iránya (fordulás is számolva természetesen). Merem feltételezni, hogy a saját lövedék sebessége is bele van kalkulálva, pl egy Cleveland lassú lövedékeinek gondolom több időt hagy :lol: .
a torpedó nem volt bemutatva, de többet ők se tudnak megmutatni, mind ami megvan alapból a torpedó célzássegítőben.

Mondom, ez az egész nem több, mind amit egy jobbacska játékos alapból tud :whistle: , h mennyivel is kell eléje célozni, hogy kell ügyelni a fordulásukra, stb... S természetesen nagyon látványos maga a mod is, ahogy egy ponttal jelzi h hova kell lőni. De az a pont egy jó játékosnál láthatóan ott kell legyen láthatatlanul is... :lol: :lol:

amugy ha megfigyelted, csupa közeli célpontra lőtt, DDre talán nem is, s egy gyorsan töltő, sokágyús hajóval. Igy látványos lesz persze. De pl egy Aobával, s lőtávolság határ körül lődözve már sztem jóval kevesebb találatot ért volna el.

SŐT, meg merem kockáztatni azt is, hogy ez a mod szerint menni nagyobb távolságnál épp olyan becsapós tud lenni, mind a WoWs alap torpedócélzás segitsége, vagyis csak az aktuális sebességet, irányt, fordulást veszi figyelembe a kijelzésnél és nem tud előre gondolkozni, hogy vajon merre fog a köv pár másodpercben irányt váltani... Sokszor megcsináljuk, hogy figyelmen kivül hagyjuk a kirajzolt segitséget és saját megérzésünk alapján biztosabb találatot érünk el a torpedókkal.
Ugyanigy müködik ennél a modnál is .

szerintem igy, ebben az állapotban egyáltalán nem veszélyes ez a mod, nem több egy sima kényelmi funkciónál, amatőröknek. B)

Igaz az utobbi hetekben általában első 3ban és annak is az első felében szerepel a nagatom
És nem kell hozzá aim bot hogy 20 kmről tripla citadella és 1 salvo kill cirkálókra.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 1 hónapja #7216 Írta: AtuqShaman
AtuqShaman válaszolt a következő témában: Kérdés
Most akartam úsztatni a teknöket kicsit, de most elment a kedvem. Eszembe jutottak azok a meccsek mikor már nem létezö sebességgel haladsz nem létezö irányokba random váltásokkal mégis minden lövés eltalálnak. Pont a napokban pucoltam ki játékokat konzolomról az ilyesfajta játékosok miatt. Marad a single meg a co-op az AI ellen.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 1 hónapja #7218 Írta: Tzimisce
Tzimisce válaszolt a következő témában: Kérdés
Volt nekem is olyan amikor a fusonak minden salvojánál legalább 1 citadel volt.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.375 másodperc

Fórum hozzászólások

  • Nincs üzenet

Please publish modules in offcanvas position.

Ez a weboldal sütiket használ annak biztosítására, hogy Ön a lehető legjobb élményben részesüljön oldalunkon.