Minden, ami nem a játékkal kapcsolatos...

Dühöngő

Több
9 éve 3 hete - 9 éve 3 hete #8065 Írta: Tzimisce
Tzimisce válaszolt a következő témában: Dühöngő
Mostanában elég borzalmas a a játék az utóbbi 2 napban a lényegében csak defeatot játszottam de remélem fog javulni valamennyire a helyzet. mai stat 5 defeat 1 win

elnézést nem a játék hanem a játékosok.
Utolsó szerkesztés: 9 éve 3 hete Tzimisce által.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 3 hete #8068 Írta: TegRazor
TegRazor válaszolt a következő témában: Dühöngő
Most "mé" kell ezt csinálni ? "Mé" kell annyit "buzgálkodni" ?

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 3 hete - 9 éve 3 hete #8069 Írta: zstorok75
zstorok75 válaszolt a következő témában: Dühöngő
Üdv Mindenkinek!

Az én meglátásom szerint, tökéletes formulát/módszert arra hogy egy játékos mikor, milyen mértékben van hasznára a csapatának, létrehozni nem lehet.
Annak a megítélése, hogy egy döntés mekkora hasznot fog hajtani nekünk és a csapatunknak, eléggé szubjektív dolog. Lévén azért, mert minden ember más és más tapasztalattal rendelkezik, így más és más taktikában/stratégiában látja a győzelem kulcsát. Ezek alapján pedig ki döntse el azt, hogy egy döntés hasznos vagy haszontalan volt e?

Ezen kívül pedig, amelyik taktika/stratégia az egyik csatában győzelemre vezetheti a csapatot, a másikban teljességgel haszontalan lehet.
Illetve sokszor az sem látszik egyből, hogy az adott döntés hajtott e valamilyen hasznot.

Természetesen ezzel nem azt akarom mondani, hogy egyetértek a WG rendszerével, NEM! Én magam is tapasztalom, hogy időnként azzal, hogy "CSAK" feltartom/lekötöm az ellen pár nagyobb hajóját az adott oldalon, hozzásegítem a csapatomat a másikoldalon a győzelemhez. És mindezért én sem kapom meg, amit szerintem megérdemeltem volna.

De ne feledjük! Mi, a magunk teljesítményéről, az esetek nagy részében, nem látunk teljesen objektív képet. Általában elfogultak vagyunk magunkkal szemben.

Visszakanyarodva az eredeti témához, minél "jobb" pontozási rendszert akarunk létrehozni, annál több információra van szükség, és ennek programkódba való ültetéséhez exponenciálisan növekvö mennyiségű időre/energiára/erőforrásra van szükség.
Mivel a WG is csak egy cég, (nem karitatív és nonprofit szervezet) amely elsősorban a profit termelésért lett létrehozva, egy bizonyos mennyiségű erőforrásnál többet nem fog rááldozni ennek a területnek a fejlesztésére. Ebből az következik, hogy nem lesz tökéletes. (De még csak ahhoz közeli sem!)
Megint csak az én meglátásom szerint, ha jó játékosok akarunk lenni, akkor ki kell használjuk a rendszer előnyeit és hátrányait.

Köszönöm.
Utolsó szerkesztés: 9 éve 3 hete zstorok75 által.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Szete58, Doktoruur

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 3 hete #8072 Írta: Doktoruur
Doktoruur válaszolt a következő témában: Dühöngő
Nem tudom.. honorálja a játék, nem honorálja. Szerintem, ha kellő stratégiát alkalmazunk, akkor azért jön xp. De ehhez alkotni is kell! Nem bántásból, de ha én a csatahajómmal vegetálok hátul, hogy támogassam a cirkálókat.... nos tuti szart sem kapok a végén. Hiába jól hangzik a terv. Én egy oldalt védtem délelőtt. Hogy honorálta-e a játék? Meg kell nézni az amcsi csatahajók topicban a képet, amit felrakott sgt_dog és mindenki döntse el.

Én is anyázok, de nem mindenért a játékot teszem felelőssé.....

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • cefd97f85c66db05576e7ec76e55ac13
  • Látogató
  • Látogató
9 éve 3 hete #8097 Írta: cefd97f85c66db05576e7ec76e55ac13
cefd97f85c66db05576e7ec76e55ac13 válaszolt a következő témában: Dühöngő
Így nézve ha most leállnak a fejlesztéssel és "csak" hajókat raknak be az lenne a minimális befektetés szerintem. Tiszta sor, hogy semmi sincs ingyen és a profit a lényeg. Ellenben nem lesz játékos/profit, ha a játékosok igényei nincsenek teljesítve valamilyen mértékig.

Igen honorálja a játék a nyerő taktikát, hiszen ha nyersz, több XP-t kapsz, mint ha veszítesz.

Itt a probléma szerintem a csapatmunka hiánya és hogy hogyan lehetne a játékosokat ösztönözni rá. De egy idő után meg fogja unni az egyszeri játékos hogy folyamatosan veszít és nem fog feljönni többet játszani.

A vesztésnek különféle okai lehetnek, majdnem minden csatában más és más. De alapból a csapamunka hiánya az, amire a vesztes meccseket fogni szoktuk. Tehát hiába hoznál csatahajóval csillió citadell találatod, ha egy anyahajó 1 torpedóbombázó raja elsüllyeszt a pékbe a hiányzó légvédelem miatt.
Vagy lehetsz király CV kapitány, ha az ellenfél csatahajóit CA-k kísérik és a gépeidet pillanatok alatt leszedik.
Hiába lesz a meccs végén 4 killed, ha azokba csak annyit tettél hogy párszáz HP-nál full salvot nyomtál beléjük és közben a csapatodból 6 hajó elsüllyedt.
Igen, alap hogy tegyen meg mindenki amit tőle telhet, de sokszor a hajók és a játék felépítéséből adódóan, nem tudod így sem a meccset lehozni.
Akkor vagy legyenek a hajók egységesen mindenre alkalmasak és akkor nincsenek a játékosok különféle szerepkörökbe "belekényszerítve", vagy akkor díjazza a csapatmunkát a győzelmen felül is.

Az egyes döntések meg megmozdulások jutalmazása nem hiszem hogy kivitelezhetetlen feladat lenne. Oldják meg, hogy ne kelljen annyit számolni, mint ahogy az AA esetében is megoldották. Így a spotolás és support is megoldható szerintem. Szándék kérdése csupán.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Krisztian
  • Látogató
  • Látogató
9 éve 3 hete #8132 Írta: Krisztian
Krisztian válaszolt a következő témában: Dühöngő
Nálam most valami eldurrant szerintem. 4-en vagyunk 3 ellen, én Murmansk, ellennél New Mexicó, simán nyerhetnénk, kifordulok lövésből, ahogy kell, és kibasz 2/3 Hp-ról. Írkálok, sehol semmi válasz, mintha cod4-ben single playt nyomnék. Nézem, megnyertük, de a nagyon kicsi bizodalmam is elment a tankos 3 év után. Azt már pár hete észrevettem, hogy a 32K játékosból lett 22K. Hát de ez, vicc, online single player, LoL.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.426 másodperc

Fórum hozzászólások

  • Nincs üzenet

Please publish modules in offcanvas position.

Ez a weboldal sütiket használ annak biztosítására, hogy Ön a lehető legjobb élményben részesüljön oldalunkon.