Év elején csinálgattam egy két képet ingame, és hogy jók legyenek felhúztam a grafikát...
Előtte(települési beállítáok, lényegében high, képem van róla) voltak lagjaim: A hajóm megállt, de a hullámanimáció folyt tovább, és a lag-mutato a fenti sarokban bejelezte a megszokott 20-50 ms helyett a 120-34684523 közötti értéket... gondoltam, ok. ennyit bír a gép.
Felhúzott graffal (very high, minden szorzó maxon) nem jött elő ez a probléma, viszont olyat tapasztaltam, hogy a hajó amire lövök, mozgásában meg-meg nyúlik: nem ki/be -állásosan áll meg, hanem mintha gumiszalaggal rángatnák.
Visszaállított ( alap High ) mellett az alap lagjaim erősebbek, és sűrűbben is jönnek.
[[A merevlemezem töredezettségge ez alatt állandó volt lényegében, de szerintem jelenlegi állapota lehetséges, hogy valamilyen szinten okozója az én lagjaimnak: egy kis része a japán mappáknak messze került a többitől.., de lehet, hogy ez a játék is olyan, mint az ArmA 3, ami nagyon igényli a társebességeket (háttér és ram), vagy tényleg van pár textúra, ami elbújt még lassabb helyekre esetleg a nagyobb méretű textúrák előnyösebb helyen vannak...
(épp HDD rendezésben vagyok... majd kiderül, hogy mennyit dob az ABC sorrend,de már az sokat dobott a betöltési sebességen, hogy 2 nagy kupacban van a játék, ezenken belül egymást érik a fájlok. Kb 5% ami a kívül eső japán mappák száma..)]]
Most ránéztem: a 236.300 MB adatomból a particion a játék 21.000 valamennyi, pach telepítőkkel, visszajátszásokkal, képekke... De
A 295.300 fájlből a játék mappája tartalmaz 194.800-at... Széép...
És ezeket lesz majd jó sorba rakni....