Német csatahajók

Több
9 éve 2 hónapja #5400 Írta: VIZIKANDÚR
VIZIKANDÚR válaszolt a következő témában: Német csatahajók
vonKurz,-szerintem igy nagyon kiszolgáltatott lenne ha teszem azt csak 5 percig maradhatna lenn a víz alatt...Igy is annyi ellensége lenne mint a nyű...Rombolók,-és a cirkálók csak szinte rájuk vadásznának... :( De mint a wot-ban itt is lehetséges lenne a fantasztikus XXI. osztályú tengeralattjárók berakása a játékba,-ami valóságban is létezett csak nagyon későn már(sajnos)...Na ezek bohócot csináltak mindenkiből...Nem bírták megfogni,a gyorsasága és a fegyverzete és más egyéb fejlesztések miatt...Minden esetre ki várom a végét,hogy mi lesz ebből a dologból!... ;)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • cefd97f85c66db05576e7ec76e55ac13
  • Látogató
  • Látogató
9 éve 2 hónapja #5403 Írta: cefd97f85c66db05576e7ec76e55ac13
cefd97f85c66db05576e7ec76e55ac13 válaszolt a következő témában: Német csatahajók
Mint az a bizonyos japán tengeralattjáró osztály amelyről 3 torpedobombázó gép is indítható volt? ;)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 2 hónapja #5404 Írta: tyer82
tyer82 válaszolt a következő témában: Német csatahajók
Én reménykedem, hogy majd lesznek. Cirkálók egy részén van hanglokátor, szonár, ami pont ezt a célt szolgálná, a tengeralattjárók felderítését (persze, ezeket is inkább a rombolókra kellene telepíteni :) ). Másrészt és el tudnám azt képzelni, hogy a szigetes pályákon korlátozni lehetne a mozgásukat (ha lemerülnek, akkor a víz alatt minden sziget nagyobb lenne a részükre, mivel a szigetek a víz alatt nem függőlegesen futnak lefelé :) ). Meg lehetne őket jól csinálni, és egy üde, érdekes színfolt lenne a játékban.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: VIZIKANDÚR

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • cefd97f85c66db05576e7ec76e55ac13
  • Látogató
  • Látogató
9 éve 2 hónapja - 9 éve 2 hónapja #5419 Írta: cefd97f85c66db05576e7ec76e55ac13
cefd97f85c66db05576e7ec76e55ac13 válaszolt a következő témában: Német csatahajók
Meglehetne persze, de sok hátulütője lenne:
kezdve hogy a meccsek jelenlegi 20 perce lehet kevés lenne egy tengeralattjárónak, hogy érvényesülni tudjon. Értelemszerűen víz alatt lassabban tud haladni, és hát lássuk be, nem egy nagy élmény egy BB-vel sem fordulózgatni, meg tüzelő pozícióba helyezkedni szűk szigetek között. Tengeralattjáróval még reménytelenebb lenne a helyzet szerintem.
Érdekesnek érdekes lenne, hogy pl a merülés cd-vel lenne megoldva, és fix ideig tartana, meg hogy bezoomolva a periszkópon keresztül lehetne célozni, de a haladás az nagyon lassú lenne a víz alatt. Mondjuk 7-17 csomós sebesség lemerülve, eléggé lassúcska...
És ez a játékélmény rovására menne. Most jelenleg valamennyire pörgős, még BB-vel is.
Utolsó szerkesztés: 9 éve 2 hónapja cefd97f85c66db05576e7ec76e55ac13 által.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 2 hónapja #5439 Írta: Patrik ex
Patrik ex válaszolt a következő témában: Német csatahajók
Biztosra vehető hogy lesznek egyszer. Ahogy látjuk mindannyian, a fejlesztő srácok keményen dolgoznak a játék csiszolásán, hajók modellezésen és a fejlesztéseken. Jelenleg nincsen szabad kapacitás ilyenre. Viszont, amint lesz támogatás és látnak benne hasznot ( anyagit természetesen :) ) rögtön neki állnak gőzerővel a tengeralattjáróknak. Addig is. Jó tátékot :)
A következő felhasználók mondtak köszönetet: VIZIKANDÚR

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 2 hónapja #6083 Írta: Grievous
Grievous válaszolt a következő témában: Német csatahajók
Ugyan cirkálók, de:
worldofwarships.eu/en/news/common/rude-ships/

Hipper Admiral: tier8, Hindenburg: tier10

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.258 másodperc

Fórum hozzászólások

  • Nincs üzenet

Please publish modules in offcanvas position.

Ez a weboldal sütiket használ annak biztosítására, hogy Ön a lehető legjobb élményben részesüljön oldalunkon.