- Köszönetek: 490
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
James Onedin írta: Hahó Mindenki!Ti is így látjátok a célkereszt skáláját?Pl a 15-ös jelzés ennyire a kép szélén van?A válaszokat előre is köszönöm!!!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Ez az alap célkereszt,ez néz ki így nálam.Gabe12 írta:
James Onedin írta: Hahó Mindenki!Ti is így látjátok a célkereszt skáláját?Pl a 15-ös jelzés ennyire a kép szélén van?A válaszokat előre is köszönöm!!!
Szerintem nem a te felbontásodhoz való célkeresztet használod.
Az alapot jobb megszokni és ha szélesebbet használod majd aminek csak több osztása van ugyanolyan pontosan tudsz vele lőni csak akár gyorsabb hajók ellen is.
Az én célzásomat pl. a nagyobb nagyítás mod tévesztette meg.
De amióta leszedtem, újra eltalálok dolgokat
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Köszönöm,most tanultam tőled,ezt a füstös dolgot eddig szégyen vagy nem,de nem tudtam.Ezer hála!!!BigaC írta: Valami eszembe jutott erről a célzásról.
Az oktatóvideók szerint az alternate mode (amit már mindenki alapként használ) kiírja a lövedék becsapódási idejét a zoomnál másodpercben, és kb. ennyire kell előretartani az osztáson - cirkáló 1x, csatahajó 0.5x, romboló 2x értéken, ha azok maximum sebességgel haladnak.
Beszéltetek róla, hogy fontos a saját lövedék röppálya és a sebessége is.
De ezt nem értem teljesen... az alternate mode másodperce nem veszi ezt figyelembe? Szerintem kéne neki, különben nem sok értelme lenne az időnek, ha ez nem a valóságot mutatja.
Tehát szerintem - de javítsatok ki ha tévedek - a saját lövedékeink sebességét és röppályáját nekünk nem kell figyelni, azt a másodpercbe belekalkulálja nekünk a program.
A másodperc azonban a célkereszttel megadott helyre vonatkozik, tehát semmi köze a célponthoz, az rajtunk áll, hogy a célkereszttel a cél leendő pozícióját közelítsük.
Amit figyelnünk kell:
- a célpont sebessége a füstje alapján (ha teljes sebességgel megy, a füstje majdnem vízszintesen áll, akkor használható a másodperc=osztás, más esetekben értelemszerűen korrigálni kell)
-a célpont vízszintestől eltérő haladási iránya, ettől függően kell szögben céloznunk, ehhez némi segítséget adnak a Krab és más irányzók, ahol nem csak vízszintesen, hanem pár szögre is van vonal/osztás.
-a célpont hozzánk viszonyított haladási iránya: a velünk ellentétes irányból érkező hajó hamarabb odaér a lövedékünk alá, mint a a velünk egy irányba haladó
Szóval látható, hogy ha a cél pozíciója már eltér az ideálistól (=velünk egy irányba oldalát mutatva teljes sebességgel halad), osztást kikalkulálni már elég nehéz. Márpedig ahogy tierben egyre feljebb kerülünk, a hajók egyre kevésbé kerülnek ideális pozícióba, elvileg a játékosok egyre tapasztaltabbak - pár kivételtől és meggondolatlanul prémiumot vett esettől eltekintve.
Úgyhogy én számolgatok, ha valaki oly szíves és az oldalát mutatja felém - a szögben lövést inkább érzésből csinálom, ami valamikor bejön, valamikor nem.
Érzésből viszont szerintem akkor lehet jól lőni, ha az agyunk ráállt a hajóra és a legjobb lőelemképzőnél is jobban teljesít. Nyilván ha felváltva játszunk a rakat hajónkkal, ez annál nehezebb neki. Csak hát az ember hajlamos megunni egy típust, hisz azért van sok hajója
A próbalövés-korrekció jobbára lassú vagy noob célpontra működik csak. A cirkálók és rombolók gyorsan irányt és/vagy sebességet tudnak váltani, tehát a korrekcióba már ezt is bele kell kalkulálni.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Ez a weboldal sütiket használ annak biztosítására, hogy Ön a lehető legjobb élményben részesüljön oldalunkon.