ARPEGGIO küldetések

Több
8 éve 7 hónapja - 8 éve 7 hónapja #19124 Írta: Grievous
Grievous válaszolt a következő témában: ARP-s küldetések
Japánban nem úgy megy, mint jóhaza, hogy kamera és nemsokára neten a cucc :D

Talán a NGE-ről volt kamerás felvétel, de az tudjuk mekkora hype-ja volt mikor kijött a 90-es években (nem is kell magyarázni miért szeretik)

Most a filmek jók voltak, de én a mangára leszek kiváncsi hogyan tovább, habár azt is meg kéne néznem kijött-e új :D (biztos el fog menni még pár évet ezzel az ütemmel)
Yotaro annyira nem fog zavarni, ha rendes hangja lesz a dolognak, a szinkronszínészt csak fel tudják kérni pár percre, hogy olvassa fel a szöveget Xd

Amúgy csak nekem szór össze vissza Hiei ágyúja, miközben a pontosító eszköz is rajta van, vagy csak nem sok meccset megyek Kongou-classal? :side:
Utolsó szerkesztés: 8 éve 7 hónapja Grievous által.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 7 hónapja #19132 Írta: pkrusi
pkrusi válaszolt a következő témában: ARP-s küldetések

Grievous írta: Japánban nem úgy megy, mint jóhaza, hogy kamera és nemsokára neten a cucc :D

Talán a NGE-ről volt kamerás felvétel, de az tudjuk mekkora hype-ja volt mikor kijött a 90-es években (nem is kell magyarázni miért szeretik)

Most a filmek jók voltak, de én a mangára leszek kiváncsi hogyan tovább, habár azt is meg kéne néznem kijött-e új :D (biztos el fog menni még pár évet ezzel az ütemmel)
Yotaro annyira nem fog zavarni, ha rendes hangja lesz a dolognak, a szinkronszínészt csak fel tudják kérni pár percre, hogy olvassa fel a szöveget Xd

Amúgy csak nekem szór össze vissza Hiei ágyúja, miközben a pontosító eszköz is rajta van, vagy csak nem sok meccset megyek Kongou-classal? :side:



kb mint az ökörhugyozás, de az kicsit segít ha néhány csomóval haladsz csak (vagy mi a a tököm a sebességelosztás a wowsban)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 7 hónapja #19147 Írta: Grievous
Grievous válaszolt a következő témában: ARP-s küldetések
Csomó, de a távolság tengeri mérföld ,elvileg :whistle:
De Kongounál ilyent nem tapasztaltam (arp), mint Hieinél.

2 kör Hiei-jel: 100k sebzés, bukta. 80k sebzés, bukta. 4 meccs, 3 bukta. remek start egy hajónak :S (legalább a toronyforgatást segítő skill megvan, nem kell japán CA-t játszanom a tornyokkal)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 7 hónapja #19158 Írta: Szete58
Szete58 válaszolt a következő témában: ARP-s küldetések

Grievous írta: 2 kör Hiei-jel: 100k sebzés, bukta. 80k sebzés, bukta. 4 meccs, 3 bukta.


Az három finom sütiiiiiiiiiiiiiiiii!

www.mindmegette.hu/bukta-a-tokeletes-edes-kelt-teszta-48807

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 7 hónapja #19163 Írta: Grievous
Grievous válaszolt a következő témában: ARP-s küldetések
Lekváros az igazi :3

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 7 hónapja - 8 éve 7 hónapja #19190 Írta: Zoli105
Zoli105 válaszolt a következő témában: ARP-s küldetések
Grievous :
Hát látod milyen kulturálatlan vagyok ? :O :( Az NGE-ről soha nem hallottam ! :/ A 90es évekból ami megmaradt neki az a Pokemon, Dragonball, Yugioh stb xD
Hát igen vettem észre hogy nem úgy megy xD csak már annyira várja az ember áhhh mind1 :D a GUP-ra is mennyit kell várni :( (nem is értem a Wotban miért nincs ilyen GUP-s event !!!!!!!???? :O (amúgy neten mennyi sok szart találni :O Girls und Panzer kicsit másképp )

ha már anime xD nem szabad este sokáig fent maradni és youtubezni ! :O hogy miket talál az ember ha rákeres a GUP movie-ra :O beszarás XD
mi is a címe ? :D

amúgy meg Szilvásbuktát mert azt szeretem :D

hát azért a WG bekaphatja :
"Super-Graviton cannons or Wave-Force armour is something the anime fans among you will have to live without in World of Warships. What we can promise you, however - and not just the fans - is that you can get 2 Kongo-class ships and a highly skilled commander .... "
Utolsó szerkesztés: 8 éve 7 hónapja Zoli105 által.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.328 másodperc

Fórum hozzászólások

  • Nincs üzenet

Please publish modules in offcanvas position.

Ez a weboldal sütiket használ annak biztosítására, hogy Ön a lehető legjobb élményben részesüljön oldalunkon.