Igen, ráadásul vesztes meccs után is min 170k credit a jutalom Steelrattel amennyiben rendesen támogatod a csapatot.
Sajnos tegnap nagyon gyenge társakat fogtam ki, kb 20 meccs kellett a 6 győzelemhez. Mecsek nagy részében reportolgattak hogy lövöm őket, vagy hogy nem megyek előre felderíteni és az ellen DD-jét nem vadászom le.
Az fel sem tűnt nekik hogy ha lövöm gyógyul, nem sebeződik, a friendly fire amúgy is ki van kapcsolva ebben a módban, torpedósok nagy örömére. Volt meccs ahol az ellenfél 3 ghoulja és két octoja széttorpedózta a térképet.
A fő probléma inkább az szerintem, hogy az új fogyócikkekről a játékosok nagy részének fogalma sincs.
Lövöm őket - reportolnak friendly fire miatt
kérem hogy használjon cruiser healt - visszaír hogy minek, a hajója full hp-n. Az hogy közben a pálya másik végén a DD-nek éppen hog yvan 200hp-ja az hidegen hagyja.
ugyanez BB esetében is - minek használjon healt a hajója full hp-n, csak éppen mellette egy octot lőnek 3-an
Adom Steelrattal a fogyóeszközöket, de még így is úgy spórolnak vele hogy ihaj. Meccs elején Octot lövik, ég, fogy a hpja, kb 60 másodperccel később csobban. Kérdeztem hogy healje nem volt már? Visszaír, de 5. Csatahajó heal auráért úőgy kell könyörögni mikor már bőven lőtávban vagyunk hogy nyomja már el valamelyik a 3 leviathan közül, van 5 nekik fejenként és adom a többit is...nem, csak akkor nyomja el ha a hajója 3/4 hpját már elvesztette.
Tegnap már kidühöngtem magam ezeken és kezd nem érdekelni. Creditért és Elite commander Xp-ért megyek be, persze nem mindegy hogy nyerünk vagy vesztünk, de a 170k credit és 2000 commander xp kb garantált mindig.
Remélem ha ebből a game módból átvesznek valamit az nem a battleroyal mód lesz hanem a különféle fogyócikkek, főleg a csapat alapú healek és nem az egyéb védekező és egyben támadó consumable cuccok lesznek. Hja és hozzá azért készítenek valami tutorial féleséget, mert szerintem hatalmas probléma, hogy a coop-random beidegződések miatt szívok TB-ben. Igazi tutorial mód nagyon kellene ha ezek a fogyócikkek átkerülnek máshová is, de úgy az egész TB-ről kellett volna egy. Ok hogy csak egy eventes cucc, de ez azért szerintem több, mint egy sunray vagy terror, ahol azért megtanulható a 4-5 hajó képessége, plusz csak gépi ellenfelek vannak.
Viszont nekem személy szerint nagyon nem tetszik, hogy a legtöbb twilight battle fogyócikk ami kifejezetten védelemre van, lehet támadó jelleggel is használni. ugyan ez a bajom a füsttel is a TB-n kívül.
Itt van pl a
Ghoul gyorsítása:
Tegnap a Ghoulok nagyon pofátlanok voltak, és egyre jobban azok. Berongyolnak a Leviathanok közé és torpedóznak, kilőni a crusierek nem tudják őket, mert vagy el sem találják vagy a sebezhetetlenség miatt. BB szintén nem tud semmit tenni ellenük, AP salvo 4 overpen kb 600 dmg. A sérült csatahajókat meg lerammolja egyszerűen.
Ghoul heal:
fele lesz az észlelhetősége, és simán közel jön 3 km-re, feltéve ha a crusier nem nyomkodja cd-re a 15 km-es radart. De mivel egyre több a Scarab aminek nincs radarja és nem csesztetik healért sem inkább azokkal jönnek. A Ghoul 3 km-ről széttorpedóz szintén bármit. Persze ez a feladata.
Steelrat healing shell:
tegnap volt olyan Steelrat társ aki nullát healelt a 10+ restoration charge-al, ellenben átment füstből dakka-dakka-dakka módba.
Varg shield:
Sunrayből átvéve shield fel és ram. Ami valahol érthető, hiszen a sunrayben ezt nyomták, mint egyedüli opció a rasp és a gorgon ellen.
Scarab shield és healje:
masszívan önfenntartóra sikerült, és ha nem úszik bele torpedókba simán lenyom bármit szemtől szembe, Leviathant megeszi reggelire.