Steelrat a Depth Charge-al sebzett meg amit viszonylag messziről is rád tud dobni és ami floodingot is okoz. Emiatt érdemes az öbölben a damage contollt óvatosan használni.
Skillezés kor én az alábbit használom, kivéve a Zipperen:
shipcomrade.com/captcalc/1100000010000011111000000000000019
Priority Target, Adrenalin Rush, Torpedo Armament Expertise az alap, és mellé Survivability Expert, Basic of Survivability, High Alert, Preventive Maintenance, Last Stand. Így két pont marad.
Zipperen az a két pont megy a Torpedo Accelerationre és így a lőtáv lecsökken 6,4 km-re, cserébe gyorsabb a torpedó így pontosabban tudok vele célozni.
Hard 5 csillag randommal meglehetősen nehéz pláne ha 2+ zippert rak be. Ahol el szoktam bukni a randommal az az hogy:
- nem derítik fel az összes ballistát, így a B3-on és a H9-en ott marad 1-1
- lassan halad a csapat, így az öbölbe beérve nincs már 4 perc sem a Lair felderítéséig, annyi pedig kell hogy 5km-re meg tudd közelíteni egy 24-27 csomós sebességgel haladó tengeralattjáróval
- nem süllyesztenek el még 6 hajót az öbölben hanem ész nélkül full nuke-al szétlövik Rasputint
- 5 csillagos győzelem is bukott el, mert bár minden feladat sikerült, Rasp süllyedése közben egy torpedó még kilőtte a maradt 3 hajónkból egyet így nem lett meg a 3 túlélő - emiatt érdemes lehet győzelemkor lemerülni amilyen mélyre csak lehet
Ha ezekre figyel a csapat és lehetőleg nem hoznak sok Zippert, Gerfalcont, akkor sikeres lehet 5 csillagra, mindenféle komoly erőfeszítés nélkül, csak kicsit gyorsabban kell haladni a Lair felderítése miatt, de amint az megvan, már ráér a csapat levadászni a 6 hajót az öbölben.
Sealöwe, Barracuda, Killer Whale szerintem a legjobb hajók, és bár nem a leggyorsabbak, mégis stabilan és gyorsan tudnak célpontokat elsüllyeszteni, mindenféle időpocsékolás nélkül.
Teljes taktikai leírást is lehet készíteni hozzá, de nem sokban tér el a normáltól.