- Köszönetek: 1488
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Az általad felsorolt nehéz cirkálok mind egy tipushoz tartoznak azza Hipper osztályuak kivéve a Lützovot ami meg a Deuchland átnevezés után. Érdekesség hogy az angolok azt hiték az átnevezés miatt,hogy 4 zsebcsthajot épitettek a németek.Patrik ex írta:
Palanova írta: Nem azért kérdőjeleztem meg, mert átteszik a Clevelandet T7-T8ba, azt könnyen meg lehet tenni, csak hangolás kérdése. Más kérdés, hogy akinek megvan de még nem tart T7-T8 környékén a fejlesztésekkel azt hogy oldják meg. Hanem az átrakásnak a feltétele az írás szerint, a törlés. Ami a fejlesztők szerint nem lesz.
Érdekes lenne mondjuk most szétbontani nehéz és könnyű cirkálókra, hiszen jelenleg szerintem pont a cirkálókkal a legjobb most játszani. Kellően gyorsak, japán oldalon a torpedó is megmarad, plusz AA-ban is erősek, azon felül, hogy ha kell, harapni is tudnak.
Ettől függetlenül még megeshet hogy tényleg szétszedik őket és csak én vagyok béna és nem találtam nyomát a hivatalos oldalon.
Ahogy Get200 is írja. Nincsen szó törlésről. Egyszerű szétválasztást említenek.
Aminek nagyon is van alapja. Vegyük csak azt a sok Német nehéz cirkálót.
Ha nagyon bele akarunk menni akkor több kategória is van.
Nehéz cirkálók:
Admiral Hipper- 18200 tonna.
Blücher- 18690 tonna.
Lützow- 18400 tonna.
Prinz Eugen- 19000 tonna.
Seydlitz- 18400 tonna.
Könnyű cirkálók:
Emden- 6990 tonna.
Karlsruhe- 8100 tonna.
Köln- 8130 tonna.
Königsberg- 8250 tonna.
Nürnberg- 9000 tonna.
Csak hogy legyen elképzelésünk a hajók méreteiről.
Egy Cleveland 10.000 tonnás.
Egy Pensacola 9.200 tonnás.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Palanova írta: Jogos, nálam a trennung, trennen = törlés. Google translate szerint, szétválasztás.
Olvastam róla én is hogy a német cirkálók besorolása amúgy is nehézkes volt mert amikor épültek hogy ne szeglyék meg az akkor érvényes katonai korlátozásokat csak ilyen trükkökkel tudtak ekkora hajókat építeni. Amikre utána szépen fel lehetett pakolni a nagyobb kaliberű ágyúkat és ez által már átlépték a cirkálók és a tiltalmak súlyhatárát.
Érdekes olvasmány annak aki nem ismeri még.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Ez a weboldal sütiket használ annak biztosítására, hogy Ön a lehető legjobb élményben részesüljön oldalunkon.