- Köszönetek: 190
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
SirHiggins írta: A témában érdemes egyébként John Jordan és Jean Moulin, French Cruisers 1922-1956 c. könyvét böngészni.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
SirHiggins írta: Mondjuk Friant-t teljesen mást találtam, mint ami a screenshot-on van, lehet a T3 is sci-fi lesz?
www.navypedia.org/ships/france/fr_cr_friant.htm
Bár találtam egy 1919 Project 171 nevű dizájnt, talán az lehet.
Böngészem ezerrel de a Friant-ot nem találom benne....SirHiggins írta: A témában érdemes egyébként John Jordan és Jean Moulin, French Cruisers 1922-1956 c. könyvét böngészni.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
PzPuma írta:
SirHiggins írta: Mondjuk Friant-t teljesen mást találtam, mint ami a screenshot-on van, lehet a T3 is sci-fi lesz?
www.navypedia.org/ships/france/fr_cr_friant.htm
Bár találtam egy 1919 Project 171 nevű dizájnt, talán az lehet.Böngészem ezerrel de a Friant-ot nem találom benne....SirHiggins írta: A témában érdemes egyébként John Jordan és Jean Moulin, French Cruisers 1922-1956 c. könyvét böngészni.
1919 Project 171 után volt még a 2nd project 1920 ill a Final project 1921 de ezek a T4-es (Duguay-Trouin) típushoz tartoznak. (lehet a korai terv verziót tették T3-ba bár erről sem képet, tervrajzot nem találtam.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Érdekes. Jónak tűnik a hajó viszont az a fura, hogy ha tényleg a 9-esnek 200mm+ a belt-je, akkor mi előnye lesz vele szemben a 10-esnek a 24cm-es ágyúkon kívül? Mondjuk tény, hogy mozgákonyabb lesz, meg valószínű hogy a WG balansz azt is utoléri, és nem lesz az a 200mm annyi.PzPuma írta: T10 Henry IV adatok
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Ez a weboldal sütiket használ annak biztosítására, hogy Ön a lehető legjobb élményben részesüljön oldalunkon.