Udv!
Kicsit tobb idom jutott ra, igy elegge belemelyedtem a Haragumo tesztelesebe, ami a megvetelele utan mar jo ideje pihentetve volt. Amennyire csodafegyvernek tartottam az Akizukit a tierjeben, ugy lohadt a lelkesedes a Kitekazenal es ugy csusztam szet teljesen a tier 10-es vegallomasnal. Na most ez mi, esszuk vagy isszuk?!
A tierjeben legtobb HP-val rendelkezo, 10 agyus gyorstuzelo, alacsony kaliberrel, gyors lovedekekkel, nagy merettel, lomha mozgekonysaggal, lassusaggal, rossz alcaval, baromi lassan tolto torpedokkal... A klasszikus rombolos jatektol tavol, mar kozeledve a cirkalos jatekstilushoz...
Nos elkezdtem probalgatni, de a megszokott gunboatos stilus nem muzsikalt ugy, ahogy megszoktam. Korabban spotolodik DD vs DD talalkozaskor, ilyenkor jo esellyel megkapod a torpedo salvot. Hiaba a sok HP, az igen gyorsan le is kopik az elso ellenseges focusnal. Tehat esznel kell lenni mar a legelejen. Tobbszor belefutottam fatalis kezdesbe, torpedotalalat vagy leserult modulok vagy radar vagy mindez igy egyutt es irany a kikoto. Klasszikus cap foglalos DD-s jatekra kevesbe alkalmas, nagyon palya- es csapatfuggo. A kezdo skillezes ez volt:
worldofwarships.com/en/content/captains-...25,33&ship=Destroyer
Az upgrade tipikusnak mondhato:
1. Main Armaments Modification 1
2. Propulsion Modification 1
3. Aiming Systems Modification 1
4. Steering Gears Modification 2 (Itt folyamatosan cserelgettem a Propulsion Modification 2-vel, hogy melyik
az optimalisabb, de talan az elobbi)
5. Concealment System Modification 1
6. Main Battery Modification 3
Probalkoztam a fustbol lovoldozessel, aminek gyakori kovetkezmenye lett, hogy az ellenseges rombolok torpedozasanak kiemelt celpontja lettem, mig fuston kivuli lovoldozesnel jo nagy zsiros celpont hasonlokepp minden lotavon beluli ellenseges hajonak, igy megintcsak hamar leamortizaltak. A torpedok a borzalmasan hosszu toltesido miatt bosszantoan haszontalannak tuntek, pedig alapbol nem rosszak. 6 torp egy salvoban, boosterrel (amibol 3 all alapbol rendelkezesre) nehany sec kesessel mar 12 megy. Ezek a Shima 12 km-esei, 67 knts, 1.8km detect, 23k sebzes (ezeket fejbol irom).
Ugyhogy sok agyalas utan nekialltam hizlalni a WG-t azaz doublont vasarolgatni.
Elso korben teljes torpedo reload boost:
worldofwarships.com/en/content/captains-...25,28&ship=Destroyer
Upgrade modositas:
6. Torpedo Tubes Modification 3
8km-esekkel 120s, 12km-esekkel 130s. A 8km-es be kell latni eleg hardcore, specialis esetekben nagyon durva lehet, de normal helyzetekben hatekonyabb a 12-es. Az atalakitas erdekessege, hogy leszedtem az IFHE skillt, nezzuk meg mire jok igy az agyuk elsosorban az ellenseges DD-k ellen, masreszt mennyi tuzet gyujt igy BB-ken, aztan cirkalokon. A tuzgyorsasag igy 2.7s-re csokkent, ami szerintem meg teljesen rendben van, viszont kapunk cserebe erezhetoen normalisabban betolto torpedokat. Tobb menet utan elmondhato, hogy a torpedoboost nekem nagyobb magabiztossagot ad, gyakrabban tudom eregetni, sokszor duplan. Ez erezheto a bevitt sebzesen is. Az IFHE hianya DD-k ellen nem igazan erzekelheto, remekul sebeznek a 100-as agyuk, a cirkalok ellen sem annyira, viszont a BB-k ellen tobb kor utan mar igen. Keveset sebeznek, gyujtas es tuzsebzes viszont nincs szamottevoen tobb (itt ugye 4% vagy 5% gyujtasi eselyrol beszelunk agyunkent).
Ugyhogy gondolkodtam tovabb es elerkeztem a kovetkezo variaciohoz. Torpedoboost marad, IFHE vissza, de akkor mit vegyek le? Es a kovetkezo dontesre jutottam, leveszem a +3500 HP-t, minusz Survivability Expert.
worldofwarships.com/en/content/captains-...23,33&ship=Destroyer
Es miert? Egesz egyszeruen igy is marad 25k+ HP, a tuzgyorsasagot tovabb csokkeneteni nem lenne celszeru, a torpedoboost maxon es igy hamarabb beindul az Adrenaline rush, ami gyorsitja a toltesidoket, mind a torpedokat, mind az agyukat. Ovatos, taktikus jatekkal ez hasznunkra valhat kulonosen a sebzeskiosztas tekinteteben.
Most itt tartok, a tesztuzem holnap indul. Ezt a hsz.-t mobilrol szerkesztettem ossze ha esetleg majd korrekturaznom kene.