GaiusHun írta: A CV kapitánynál muszáj egy kettes skilt választanom? Az egyes után nem tudok hármasra lépni?
mindenkinél muszáj
a hatodik érzék egyébként elsőnek jól jön nagyon, én így utólag inkább azt venném fel mint a bombázóra géppuskát, pontosabban franc se tudja az mit tud pontosan...
de rengetegszer lesz olyan, hogy akár repülő, akár romboló átjön, és nagyon nem mindegy, hogy fél perccel a torpedók sípolása előtt tudsz-e a dologról, vagy sem...
a bogue/langleynal persze 16 csomos sebességnél mindegy, de orokke sose maradsz ott
a masodik skillről még annyit, a torpedós hamarabb indítása nagyon jó, mikor már sok századod van, nagy általánosságban jó ha nem fél perc mire újratölt egy század, hanem kevesebb...
még egy apróság aki számolja a skilleket, van kb 20-30 meccsem Hakuryonnal, a kapitányt mindig 200k kredittel képeztem át, kivéve az utolsót, oda rászántam az aranyat. tizes meccs egyébként nagyon lassú, kizárólag főidőben játszható cv-vel, azaz este, és ott is soxor perceket kell várni, egyszerűen kevesen vannak még magas tierben...
így kb mire meglett a 10-s, addigra lett meg az 5 skill repülős skill, azaz a +1bombázó/vadász
kicsit játszottam még, és megvan a hatodik érzék is, de itt már nagyon lassan jön a pont, nemtom lesz-e még skill, talán 1, a +10% légvédelem.
szóval kapitánynál nagyjából 2-5 skillekből 1-1 darab amit lehet választani, +2 első szintű az még elfogadható időn bellül összejön...