Minden, ami nem a játékkal kapcsolatos...

Modern hadihajós játék

Több
8 éve 6 hónapja - 8 éve 6 hónapja #20235 Írta: BigaC
BigaC válaszolt a következő témában: Modern hadihajós játék
Készül a kikötő/főmenü. Még kezdeti fázisban.
Itt lehet majd a hajót felszerelni, játékot indítani.

Emellett megköszönném, ha kitöltenétek ezt a 20 kérdéses kérdőívet, hogy mit látnátok szívesen/hogy képzelnétek el a játékot. Már több mint 80-an kitöltötték :)

freeonlinesurveys.com/s/v2gvs9QR#/


Mellékletek:
Utolsó szerkesztés: 8 éve 6 hónapja BigaC által.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 6 hónapja - 8 éve 6 hónapja #20236 Írta: vonKurz
vonKurz válaszolt a következő témában: Modern hadihajós játék
nem nagyon látom sajna, mit lehetne rakétás hajóval játszani. mit tud irányítani a játékos, nézi a radart, és ?
nem bírálom a koncepciót egyébként, hanem nem értem,de majd kialakul :)

wot közben nekem se jutott eszembe ide a zárt bétára jelentkezni, nem bírtam elképzelni se, mit lehet játszani kint az oceánon, 50-60 másodperc/180 fokos toronyfordulással :D aztán egészen belejottem mostanra...

mindenesetre nem lehet bonyolult a játék, mert akkor nagyon kevesen játszanak.
minél életszerubb, minél szimulátorosabb, annál kevesebben...

a több játékos által irányított hajó egyébként jó ötlet tier11-ben mondjuk, de nyilván az átlagember mikor odatéved, egyedul is kell hogy tudjon játszani, mert az elején még nem ismer senkit, őt se ismerik, nem fog tudni egyedul elkezdeni játszani... szal ez amolyan sokadik szintu extra maximum...

olvastam a kérdőívedben a modern kalozokat, esetleg egy hajos CS ?
lennenek tamado kis hajok/tengeralattjárók, bot kereskedelmi hajók, csapatszállítok, tankerek, meg értelemszeruen a védelem...
Utolsó szerkesztés: 8 éve 6 hónapja vonKurz által.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: BigaC

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 6 hónapja #20258 Írta: BigaC
BigaC válaszolt a következő témában: Modern hadihajós játék
volt pár játék már egyébként, ami ezzel a témával foglalkozott, pl. Jane's Fleet Command, Harpoon, Strike Fleet, Dangerous Waters, stb. ezek inkább stratégiai játékok voltak, viszonylag nagy játéktér, gyengébb grafika. a Harpoon pl. gyakorlatilag egy térkép és ikonok voltak. mégis izgalmas volt, mert itt is megvolt a macska-egér játék.

nyilvánvaló, hogy egy klasszikus modern tengeri ütközetet WoWS szerűen szinte lehetetlen lenne megcsinálni, 5-600km hatótávolságú rakétákhoz óriási pályák kellenének, és ilyen grafikai szinten ezt még nem bírnák a gépek. túl sokáig tartana egy multiplayer menet is, ha ekkora pályákon kéne egymást megtalálni.

ezért az én ötletem inkább a partmenti háborúra koncentrál, a mai hajóosztályok alsóbb részével: korvettek, fregattok, esetleg kegnagyobbként rombolók. +helikopterek, dízel/AIP tengók. az általuk hordozott fegyverek hatótávolsága inkább 200km vagy alatta, ezekkel még lehet taktikai játékot játszani. értelemszerűen ez esetben a cirkáló, hordozók nem lennének játszhatóak, bár küldetések egyes elemeiként azért megjelenhetnek a játékban.

a rakétaharcban is sok taktika van, annak ellenére, hogy a célzást nem te végzed, ráadásul a rakétákból nagyon korlátos a készlet, nem mindegy, mire-hogyan lődözi az ember el. a védekezés szintén érdekes lehet, főleg ha ember végzi és nem teljesen automatikus. itt nagyobb szerepet kapna a másik megkeresése, felderítése, míg a WoWS-ban egyszercsak megjelensz előbb-utóbb.

ha összejön a concept, hogy 2-3 játékos csücsül egy hajóban, akkor szerintem izgalmas lesz és nagyon össze kell majd dolgozni. élettel telibb pályákra gondoltam, civil repülő és hajóforgalommal, kemény levonásokkal az őket ért támadásokért. a kalózok jók lesznek arra, hogy asszimetrikus helyzeteket is meg kell oldani, nem is csak egy halászbárkát megtalálni, hanem pl. lopott teher/konténerhajókat elfogni, melyek veszélyes fegyverekkel is fel lehetnek szerelve (Klub-M konténeres rakétarendszer). kalózoknál gondoltam rá, hogy legyen FPS szerű akció, pl. kommandósokkal visszafoglalni hajókat, de ez nagyon megbonyolítani/elnyújtaná a játékot, de még nem kizárt.

bár sokak szerint a túl modern hajókat nem kéne belerakni, mert keveset tudunk róluk, szerintem meg nagyon feldobná ha lehetne játszani a legújabb lopakodó jellegű hajókkal és új, de már létező fegyvereket is kipróbálni - pl. rakétahajtású lövedéket kilövő 150km hatótávú ágyú :) (LRAP)

szóval lenne egy single player küldetés sorozat is, mert sokan hiányolják, és persze egy két hajó párharca legénységgel (skirmish), ami ekkor 4 vagy 6 játékost jelentene.

a prémium rendszert is azért tettem bele a kérdőívbe, mert okosan használva jó sokáig fejlődhetne a játék. mondjuk én nem kérnék el 10-15e-et egy hajóért, az szerintem rablás :) 5e-nél ne legyen drágább egy hajó sem. de ez még nem eldöntött, meglátom. egy online játékkal azért sok a macera.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Szete58, DragonZ, SgtBala

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 6 hónapja #20259 Írta: BigaC
BigaC válaszolt a következő témában: Modern hadihajós játék
persze ezt már leírtam nagyjából a #16588-ban :)

ami azóta újdonság, hogy a kérdőívből is azt jön le, hogy a tengókat nem szabad kihagyni.
persze a játékosok CV-t is akarnak, de ez már nagyon túllőne egy taktikai játék keretein. a II. VH óta a hordozók is nagyon megváltoztak, 5-600km-re ellátó AWACS gépekkel rendelkeznek, 60-70 gépet visznek, melyek 100-250km hatótávolságú hajóromboló rakétákat hordozhatnak.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 6 hónapja #20296 Írta: SgtBala
SgtBala válaszolt a következő témában: Modern hadihajós játék
Most látom miben mesterkedsz :) A kérdőívet kitöltöttem természetesen.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.205 másodperc

Fórum hozzászólások

  • Nincs üzenet

Please publish modules in offcanvas position.

Ez a weboldal sütiket használ annak biztosítására, hogy Ön a lehető legjobb élményben részesüljön oldalunkon.