- Köszönetek: 75
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
2.: mivel nem komoly a klán, így a tagok cserélődése "csak formalitás" minimális kompetícióval.Get200 írta: 1. Támogatom!
2. A "szavazós" indítványnál az első lehetőségnél nem pont azért fogadom el, mert komoly klánként tekintek rá? Vagy csak vasárnap van és nem értem..
3. Valami motiváció is kéne, legalább a szakaszozásra, hogy a meglévők összeszokjanak az újak meg tanuljanak ha akarnak..
4. Mi most a határ?
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Szia lophatom ezt a jol megfogalmazott hozzászolást ??ledgeri írta:
Hírdetmény
Túljelentkezés miatt (jelenleg 12 fő) intézkednünk kell a Klán összetételét illetően.
Tudjuk unfair a már bentlévőkkel kitolni, mert jöne egy újfiú, de pont ugyanennyire unfair a jelenlegi "aki kapta, marta' bejutási rend, vagy inkább bejutottsági...
Ezért én, mint klánunk Kinevezett Parancsnokhelyettese rendelkezére bocsájtom a következő indítvány-tervezetet:
Klántagcsere-program
Alapja:
A klán aktuális tagjai alapján határozzuk meg a klán jövőbeni összetételét.
Menete: A legutoljára bekerült klántag(ok) játékban elérhető statisztikája (vagy statisztikájuk átlaga) adja meg azt a határvonalat, ami alapján -a jelentkezők számának függvényében- vizsgáljuk, hogy ki megy, ki marad, és ki jön!
Részletezve: Megnézzük az utolsó belépő(i)nk elérhető statjait, és abból a klánfőstat alapján a második legjobb adatot vesszük alapul (ez átlagadat több játékos esetén). Ekkor ezt az adatot vizsgálva megnézzük a klántagokat. Ha a belépő értéke jobb, mint a legrosszabb mindenkori klántagé, akkor attól a klántagtól búcsúzunk. Több belépő esetén időszakos lista jön létre, ami a fenti adat alapján listázza a klántagokat és a jelentkezőket, és a legjobb 30 marad a végén a klánban.
Gyakorisága: Minimum egy hét. (A legutólsó bekerülő klánban tötött ideje 8-at mutat)
Érvénybelépés: Február 13, 23:59
Javaslat vége
Előnye: A klán, mint olyan csak profitál ebből, mert statisztikai alapon csak javul. A WOWS klán-tag kiérdemelt lesz. Ha valaki kikerült van esélye a visszakerülésre. (aki kezdő játékos bőven javíthat, aki szaki már ismeri a játékot)
Hátránya: mindig változó, hogy ki mi miatt fog kikerülni, de a jobb játékosnak nagyobb jobb esélyei lesznek akár bentmaradni, akár bekerülni. Publikus WOWS stat kell!
A fő probléma: Megoldani, hogy aki akar jöjjön, aki bent van, maradjon... A jelenlegi megoldás statikus, egy külső vonal meghúzása (pl legyen 50% a winrate) nem "baráti körös". Legyen egy kis kihívás is benne.
Javaslatokat bőven elfogadok! mint ahogy véleményeket is feldolgoznék.
Link ha valaki nem írna valamit, de véleményezné, de azért még egy átgondolást kérnék!
Update 1: Mivel a a csatlakozás óta eltelt adat napban van kifejezve, de óra vagy perc részletességű, ezért a felvételek és az egyhét mulva lévő viszgálat idejét "a nap szintjén" biztosan elkülöníthetővé kell tenni! ha két embert vettünk fel, x-nap 22:00 és 22:15 perc idpontban, a következő felvételkor ne 22: 07-kor nézzünk statot.) Ennek kivédésére elő alkalommal az utolsó 5 csatlakozó tag statjának az átlaga lesz a döntő!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Szerintem nem kell óránként frissülnie, elér 3 naponta isledgeri írta: Ha mutatsz egy biztos (oránként, vagy sűrűbben frissülő) megoldást inaktivitás mérésére és egy módszert a köszönés biztos ellenőrzésére (mert velem is megesik, hogy egyszer kétsze nem vagyok fent 4-5 napig és akkor még a chat nem-megjelenéséről ne is beszéljünk), akkor szivesen ránézek.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Ez a weboldal sütiket használ annak biztosítására, hogy Ön a lehető legjobb élményben részesüljön oldalunkon.