WoWS 2016-os tervek

Több
8 éve 9 hónapja #13437 Írta: BigaC
WoWS 2016 téma létrehozva BigaC által
Bocs, ha van újdonságok topik, első ránézésre nem leltem.

Megnéztem a 2016-os videót, ezek lesznek ebben az évben:

- időjárás: a játékmenetet annyira nem fogja befolyásolni, inkább vizuál. (bár érdekes lenne, ha természetes ködök is megjelennének)
- páncélzat áttekintés: a kikötőben ezután meg lehet nézni a hajópáncélokat. a fejlesztő arról is beszélt, hogy nem csak a saját, hanem a tech tree összes hajóján, tehát jobban fejben lehet tartani egyes típusok sérülékenységét/erősségét páncélzat tekintetében.
- CV: annyit mondott, jelentős változtatások lesznek a repülőwingek területén.
- új hajók: jönnek az orosz cirkálók és a német csatahajók.
- team game: ezt folyamatosan fejleszteni fogják ez évben.
- tengeralattjárók: azok továbbra SEM lesznek :)

Aki még valami érdekeset talált a videóban, beírhatná :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 9 hónapja #13444 Írta: Bixi84
Bixi84 válaszolt a következő témában: WoWS 2016
Német csatahajókat már várom, kíváncsi leszek nagyon. :D

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 9 hónapja #13445 Írta: tyer82
tyer82 válaszolt a következő témában: WoWS 2016
Azokat én is, de az angol ágnak is örülnék (elég lassan csordogálnak az új hajók, a prémiumok kivételével...)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 9 hónapja - 8 éve 9 hónapja #13451 Írta: Fujipapa
Fujipapa válaszolt a következő témában: WoWS 2016
Úgy gondolom, hogy ezek a fejlesztések igen jelentősek lesznek. Azonkívül azt látom, hogy a WG próbálja ezt az AIM bot problémát is orvosolni azzal, hogy kezdi szépen bevezetni a kézi célzást is a hajók másodlagos fegyverzeteinél is. Szerintem eljön még az az idő is mikor végleg száműzni fogják a MOD lehetőségeket is a játékból. De nem most lesz az még!

Az a helyzet a MOD-ok ötleteket adnak a fejlesztőknek, hogy merre is kellene fejleszteni a játékot! Míg ez így lesz addig ez a kiskapu bizony nem fog bezárulni. De egyszer csak! Muszáj lesz...
A játék egyre összetettebb és egyre több változós lesz ennek a megbízható működését csak egy homogén környezettel fogják tudni biztosítani amiben az elejétől a végéig koordinálva és nyomon követve vannak a játékosok "mozgásai és mozdulatai."
Viszont azt is látni kell, hogy bizony Oroszország nem igazán a szoftver legalitásáról híres! :unsure:

Szóval! MAJAD JÓL MEGLÁTJUK... ;) De tudom, hogy WG nem fogja engedni megdögleni a fejős tehenét és vajuk be a Word of Warships szép kis formás tehénke!
Utolsó szerkesztés: 8 éve 9 hónapja Fujipapa által.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 9 hónapja #13452 Írta: Trucker39
Trucker39 válaszolt a következő témában: WoWS 2016
Hány éves is a WoT ? Vajon nincs már benne Aim bot? Meglepődnék, ha így lenne. Nekem kicsit olyannak tűnik a dolog, mintha nem is lenne érdekük megszüntetni a csalás lehetőségét.

Sokszor példálózok a másik - lassan feledésbe merülő - hajós játékkal, hogy abban mennyi minden már kapásból benne van. A WG meg úgy csinálja, mintha a spanyolviaszt sikerült volna felfedeznie. Persze odáig nem jut el, hogy tengeralattjárók legyenek egy tengeren játszódó, hajós játékban. Nem férne bele? Ugyan.
Kézzel kellene irányítani a másodlagos és a légvédelmi fegyvereket? Szerintük - és sajnos néhány magyar játékos szerint sem - működne a dolog. Nekik üzenném, hogy működik a dolog. A kínaiak megcsinálták és bizony használható a dolog, sőt.
Még mindig ott tartunk, hogy végtelen torpedót spammolhatnak a rombolók. Kérdem én, miért? Ugye véletlenül sem azért, mert a Vér Pistikék telesírnák az internetet, hogy a kedvenc, láthatatlan, semmiből torpedózó, csoda csónakjukból 3 perc alatt kifogyott a muníció? Talán meg kellene tanulni játszani és elfelejteni ezt a végtelen lőszeres idiótaságot.

Ha volna némi sütnivalója a WG-nek (a pénz lehúzáson kívül), akkor a játékosok kedvére is tennének és itt most nem a Vér Pistikékre gondolok elsősorban. Meg vásárolnák a SO licenszét és minden jó dolgot abból beépítenének a játékukba. A tengeri csaták kedvelőinek a kánaánja jönne el. A kínaiak ötleteivel, az oroszok grafikai megjelenítésével és még ráadásul valami böszme nagy, csalás elleni védelemmel megerősítve egy fantasztikusan jó, tengeri ... WoT-t hoznának létre. MOD-k kizárva, de volna egy fejlesztői környezet (teszt szerver ?) ahol a változtatásokat (MOD) be lehetne mutatni és meg lehetne szavaztatni. A sikeres MOD-kat beépítené a WG a játékába gyárilag.
Ugyan így vagyok az Aim assist-l is, vagy épp mikor hogyan nevezik. Ha megszavazásra kerül és a többség elfogadná, nem háborognék. Építsék bele a játékba gyárilag. Mindenki használhassa. Legfeljebb a beállításokban volna egy lehetőség, aki akarja, kikapcsolhatja.

Felébredve az álmodozásból rájövök, hogy hamarabb lessz sok-sok premium hajó még kiadva (és persze idővel nerfelve), mire ebben a játékban - érdemben - lesz komoly előrelépés.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: VIZIKANDÚR

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 9 hónapja #13458 Írta: Get200
Get200 válaszolt a következő témában: WoWS 2016
Akartam mondani, hogy rossz mesében vagy Aladdin :)

Ha jól emlékszem a ruszkiknál a Moskva (Obj 66) lesz a csúcs, a németeknél meg a Großdeutschland.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.257 másodperc

Fórum hozzászólások

  • Nincs üzenet

Please publish modules in offcanvas position.

Ez a weboldal sütiket használ annak biztosítására, hogy Ön a lehető legjobb élményben részesüljön oldalunkon.