Kérdések, javaslatok, észrevételek a fejlesztők felé

Több
9 éve 2 hónapja #4708 Írta: Patrik ex
Patrik ex válaszolt a következő témában: Kérdések, javaslatok, észrevételek a fejlesztők felé
Tudtommal nem. Sosem rombolóztam, ehhez nem tudok hozzá szólni :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • vcsaba1968
  • Látogató
  • Látogató
9 éve 2 hónapja #4714 Írta: vcsaba1968
vcsaba1968 válaszolt a következő témában: Kérdések, javaslatok, észrevételek a fejlesztők felé

hadtjuk írta: Vízbetörés.
Ez az, amit gyakran figyelmen kívül hagyok. A kis háromszög nekem sajna kevés. A csata hevében gyakran megfeledkezem róla.
Szerintetek megoldható volna, hogy a vízbetörést úgy jelezze a WOWS, hogy a hajó el kezd dőlni. (De akár a tenger is kezdene el dőlni a monitoron.) Persze illene legalább abba az irányba dőlnie a hajónak, amerről az utolsó/több torpedót kapta. (Most azt az esetet hagyjuk figyelmen kívül, hogy 6 torpedót kap egy oldalról, és még egyet a másikról, mert bár nehezen feltételezhető, hogy valaki túlél egy ilyet, de programozásilag már az oldal meghatározás is nehéz. Legalábbis bonyolultabb, mintha egy oldalra dőlne mindig…)
Az én elképzelésem szerint mondjuk egy torpedótalálat másodpercenként fél, vagy negyed fok dőlést okozna, de ez függhet a hajó típusától is (Csatahajó 1/4, cirkáló, hordozó 1/3, romboló 1/2 [dőlésfok/s torpedónként]). 5-10° dőlésig lehetne használni az elsődleges ágyukat, a dőléssel a menet és fordulási teljesítmény is romlana. És mondjuk 30-45° dőlés után borulna a hajó. A vízbetörés elhárítása után a hajó lassan nyerné vissza eredeti helyzetét. (Nem az alatt a 5-10 mp alatt amíg a vízbetörést megállítják.)
Bár fenti elgondolás miatt teljesen újra kéne súlyozni a torpedósebzést, és a vízbetörés elhárítás rendszerét, de ezzel kicsit életszerűbb lenne, lehetne a játék.

A vizbetöréstöl lelessul a hajó látványosan azt észre kéne venned. Én torpedo találat után mindig vetek egy pillantást középre van e vizbetörés.Más nem minden torpedo okoz teljes sebzést ha rossz szögben éri a hajo elejét 300-at sebez és anyi se vizbetörés se semmi.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 2 hónapja #4715 Írta: GaiusHun
GaiusHun válaszolt a következő témában: Kérdések, javaslatok, észrevételek a fejlesztők felé
Én játszom mindkét ággal a rombolók tekintetében, de nincs spot dmg-re se xp, sem kredit, nem is tartja nyilván a rendszer.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 2 hónapja #4717 Írta: Bard9999
Bard9999 válaszolt a következő témában: Kérdések, javaslatok, észrevételek a fejlesztők felé
A romboló nem felderítő hajó, ezért nem is kap semmit a felderítésért. Nem ez a feladata. Erre ott vannak a felderítő gépek. Vannak jó páran, akik azt gondolják, hogy a romboló azért van, hogy nekik felderítsen. Aztán amikor az ilyen felszólításra kapnak egy ...... választ, akkor fel vannak háborodva.
Sőt, van amelyik bele is lő a rombolóba ha közlöd vele hogy spotterkedjen magának. Tegnap előtt egy Cleveland a fél hp-mat leszedte azért mert a Minekaze go spooing-ra azt írtam vissza, hogy No.
Aztán kiderült hogy a hajója nem bírja a torpedókat......

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 2 hónapja #4721 Írta: VIZIKANDÚR
VIZIKANDÚR válaszolt a következő témában: Kérdések, javaslatok, észrevételek a fejlesztők felé
Patrik ex,-Bizony ,bizony...Igy is a cirkálókkal egyetemben annyi torpedózós fürge mocsadék van,hogy az ember csak pislog mikor csak úgy záproznak rá a torpedók tucatjai,-meg + ba a repcsik torpedói!...Nagyon de nagyon ráférne az amit javasoltak a torpedók számának meghatározása terén!...Max 2-3 sorozatra való és nem több!...Igy is szinte ezek uralják a pályát... :sick: Lomha nagy csatahajókkal nem igen lehet flikk-flakkozni köztük,hogy elkerüljék ezeket a "szívarokat"... :(

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 2 hónapja - 9 éve 2 hónapja #4723 Írta: Patrik ex
Patrik ex válaszolt a következő témában: Kérdések, javaslatok, észrevételek a fejlesztők felé
Ezen nem kell megsértődni senkinek sem. Két véglet van. Van mikor a rombolót a bázis körül eszi a fene és pont végjáték van, én meg megpróbálok elvergődni a csatahajómmal az ellenséges bázis fele, mondjuk bal oldalt. Jó lenne ha valaki felderítené nekem jobb oldalt, vagy esetleg középen az ellent mert akkor tudnám hogy mit tegyek. A másik mikor a csata elején neki indulok a pályának, a kis rombolós meg jön mögöttem és az első felvillanó 20km-re lévő ellenségre elküldi a torpedókat amik nagyon közel mennek el mellettem, szerencsére még egy sem talált el mert figyelek mindig. Ez is fel tudja idegesíteni az embert. Olyankor meg kérdezném hogy miért nem megy előrébb legalább valami sziget mellé ahonnan tud érvényesülni. Tehát ezekre a helyzetekre gondolok itt. Nem mondom hogy durr bele a közepébe lövessék ki magukat.

Az viszont kiváló újítás lenne hogy kapjanak valamilyen jutalmat a támogató felderítésért. Ezt tudnám támogatni, ösztönző lenne.

Vizikandúr, igen ez így van sajnos. Nincs idegesítőbb mint mikor megyek a csatahajómmal, és egyszer csak a semmiből, szó szerint a semmiből,mert a pálya szélléről jön, 5-6 torpedót simán be kapok így rendszeresen. Aztán se köd se semmi ami figyelmeztetne. Az észlelési rendszer szerintem durván el van rontva a füstnél. Azt magyarázza meg nekem valaki, amikor körül veszi magát köddel a romboló, miért tűnik el hirtelen. Miért nincs átmenet? Tudom ilyen a grafikai motor :) Van egy ilyen régi játék, az a neve Call of Duty 2,ebben van köd rendszer, el tűnik benne a katona fokozatosan, mint a való életben. Itt miért nem tudnak ilyet csinálni? Pedig az említett játék nem 2014-es....
Utolsó szerkesztés: 9 éve 2 hónapja Patrik ex által.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.238 másodperc

Fórum hozzászólások

  • Nincs üzenet

Please publish modules in offcanvas position.

Ez a weboldal sütiket használ annak biztosítására, hogy Ön a lehető legjobb élményben részesüljön oldalunkon.