Amerikai cirkálók

Több
7 éve 10 hónapja #40052 Írta: HardcorePunk
HardcorePunk válaszolt a következő témában: Amerikai cirkálók

vcsaba1968 írta: Igen sajnos a WG ezt fejleszti-a Bujkálok a Sziget mögöt cimü jtékot.


Miért, mégis mi a szart csináljon egy papír hajó? Menjen ki nektek broadsideban hogy egy lövéssel zsíros crediteket szerezzetek? Ha te vagy ilyen bujkálós hajóval, gondolom akkor nem para, meg hegy mögül lősz 30k fire, az rendben van biztos...

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
7 éve 10 hónapja #40055 Írta: BigaC
BigaC válaszolt a következő témában: Amerikai cirkálók
egyébként a Balti eleje elég jól bírja, ha 1:1-ben vagyok és az ellen BB nem fullon van (és azért nem egy Yamato v más X BB), akkor nekimegyek, ha szögben van gyújtom, ha oldalt mutat, mehet neki is az AP...
érdekes hajó, mert félúton van egy gyújtogató és egy közelharcos citadellagyár között :) igazából akkor lehet jókat menni vele, ha a csata első részében összejön vele egy jó kis távgyújtogatás dmg, + a közelharcban is sikerül orral rámenni az ellenre, AP és nem meghalni.
erre rátesz egy lapáttal Seagal kapitány, akivel 3mp alatt váltok lőszert, tehát akár közelharcban/feléje száguldva is nyugodtan váltogathatom a lőszert, attól függően hogy áll) :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • vcsaba1968
  • Látogató
  • Látogató
7 éve 10 hónapja #40081 Írta: vcsaba1968
vcsaba1968 válaszolt a következő témában: Amerikai cirkálók

HardcorePunk írta:

vcsaba1968 írta: Igen sajnos a WG ezt fejleszti-a Bujkálok a Sziget mögöt cimü jtékot.


Miért, mégis mi a szart csináljon egy papír hajó? Menjen ki nektek broadsideban hogy egy lövéssel zsíros crediteket szerezzetek? Ha te vagy ilyen bujkálós hajóval, gondolom akkor nem para, meg hegy mögül lősz 30k fire, az rendben van biztos...

A hozzászolásom pontosan azt fejezte ki hogy szerintem rossz irányba halad a fejlesztés.Azt gondolom a játéknak nem arrol kéne szolnia hogy egy lövéssel kigyujtom az ellent és várom hogy leégjen.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
7 éve 10 hónapja #40125 Írta: vonKurz
vonKurz válaszolt a következő témában: Amerikai cirkálók

vcsaba1968 írta:

HardcorePunk írta:

vcsaba1968 írta: Igen sajnos a WG ezt fejleszti-a Bujkálok a Sziget mögöt cimü jtékot.


Miért, mégis mi a szart csináljon egy papír hajó? Menjen ki nektek broadsideban hogy egy lövéssel zsíros crediteket szerezzetek? Ha te vagy ilyen bujkálós hajóval, gondolom akkor nem para, meg hegy mögül lősz 30k fire, az rendben van biztos...

A hozzászolásom pontosan azt fejezte ki hogy szerintem rossz irányba halad a fejlesztés.Azt gondolom a játéknak nem arrol kéne szolnia hogy egy lövéssel kigyujtom az ellent és várom hogy leégjen.


sok a hajó, és kell különbséget tenni. sosem gondoltam volna, hogy egyforma kaliberek mellett ez ennyi hajónál is sikerülhet, és mégis.

ha egy lövéssel kigyújtod az ellent, az meg leég, akkor elcseszte elég durván. ha ráteszel skillt/zászlót/felszerelést, prem javítót, akkor teljesen elviselhető a tűz. ha nem érdekel, hogy ég a hajód, és ehelyett olyant teszel fel, amivel gyorsabban lősz/vagy jobb a légvédelmed, az meg nem a WG hibája...

az alapproblémára visszatérve egyébként a Balti/DM nem azért bujkáll, mert nem elég macsó, hanem a normális cirkáló távolságból 13-15km, nem tud eltalálni semmit. nagyon vicces, és nagyon egyedi a játékstílusuk, cirkáló létére kevés hp-val odamegy, és 10km-ről tolja az ellent. érdemi kárt csináll, nem pont gyújtással, mert az égő hajó sokára hal meg, neki viszont nincs annyi hp-ja, hogy sokáig elviselje a válaszcsapásokat. kimondottan motiválva van az AP-ra...

az Atlanta annyiban különbözik tőlük, hogy még cirkáló páncélja sincs szegénynek, nem is látod túl gyakran, nagyon nehéz műfaj(nak tűnik - nekem sincs :))

a milyen irányba megy a játék... az elején sokkal több volt a nyílt víz. oda pontos ágyú kell... a WG csináll közelharci a hajókat, az angol cirkálók is ilyenek mellesleg, aztán csináll hozzájuk szigetes pályákat. van meglepi, lehet használni a torpedókat, nem tartom ezt olyan rossznak...

az alternatíva az óceán pálya amit japán hajóval mellesleg nagyon szeretek, de a változatos játékmenethez nem tartom rossz iránynak a jelenlegit...
A következő felhasználók mondtak köszönetet: vcsaba1968, Szete58, Jaszon

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • vcsaba1968
  • Látogató
  • Látogató
7 éve 10 hónapja - 7 éve 10 hónapja #40127 Írta: vcsaba1968
vcsaba1968 válaszolt a következő témában: Amerikai cirkálók
Talán nem irtam de elöfizetés nélkül játszom,azaz nem telik mindenre .Pl zászlokbol teljesen kifogytam.Gondoltam hogy vannak akik szerint ez teljesen rendben van de a tüzeket szerintem egy kicsit vissza kéne fogni.Arrol mi a véleményed hogy az egyik csapat veszteség nélkül bedarálja a másikat.Szerintem ez a gyöztes oldalon is szar csatát eredményez.
Utolsó szerkesztés: 7 éve 10 hónapja vcsaba1968 által.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
7 éve 10 hónapja #40128 Írta: vonKurz
vonKurz válaszolt a következő témában: Amerikai cirkálók

vcsaba1968 írta: Talán nem irtam de elöfizetés nélkül játszom,azaz nem telik mindenre .Pl zászlokbol teljesen kifogytam.Gondoltam hogy vannak akik szerint ez teljesen rendben van de a tüzeket szerintem egy kicsit vissza kéne fogni.Arrol mi a véleményed hogy az egyik csapat veszteség nélkül bedarálja a másikat.Szerintem ez a gyöztes oldalon is szar csatát eredményez.


én előfizetek általában, de zászlót még sosem vettem. igaz nem is használlom kis tierben.

8-n már van 1-2, a tizesekre sokkal tobb, de pl a Yamato/Bismarckra használt másodlagos lőtávnövelő zászló vastagon újratermeli magát. másra meg nem teszek, mert feleslegesnek érzem.

8-10 csatahajóra kell tűzoltó zászló, cirkálóra viszont nem lényeges kicsit sem.
csak akkor, ha tényleg veszed euroért :)

a tűzsebzést rendben valónak talállom, mert kiskaliberű cirkálóknak ez a sebzése alapvetően. egyrészt persze bosszant, hogy Kutuzov ködből elégeti a Bismarckomat.
másrészt nyilvánvalóan ha 1-1ben lennénk, akkor agyoncsapnám röhögve. ha nem lenne tűz, akkor nem kellene se felszerelés, se skill se semmi. Bismarckon a prem javító 80 másodpercenként tud oltani, felszerelés/skill a 60 másodpercből csináll asszem 43-t, ha még zászló is néha, akkor ebből 34-t. nem durva, nem érzem durvának. ha citadelt lősz egy cirkálóra, akkor 10-15k/citadella, 20-50%hp simán. egy 8-s BB-nem tudhat lényegesen többet egy 8-s cirkálónál, vagy egy 8-s rombinál, hiszen akkor mindenki csak azzal játszana. szóval ha te 10-15k-t lőhetsz rajta, akkor mi azzal a probléma, ha visszalő 2-3k hp-t, + kigyújt, és leégethet rólad akár további 8-10k-t is ?

egyébként ha sokat égetnek, akkor "fireproof" és kapsz 10 zászlót - tíz csatát, amikor nehéz lesz rajtad sokat égetni...

ez az játékegyensúly része.

de a csapatok nem emiatt darálják le a másikat veszteség nélkül, hanem ha "normálisan" van 20 zombi közt 4 gondolkodó ember is, akkor néha úgy sorsolja, hogy mind a 4 egy oldalra kerül. súlyosbítja a problémát, hogy a jó játékosok gyakran szakaszban tolják, és simán beadhatja a random, hogy mindkét értelmes szakasz, akár 5-6 jó játékos kerül egy oldalra, top hajókkal. akkor a másiknak elméleti esélye se marad. ez van, de nem túl gyakori, és a megoldása, azaz a játékosok képesség szerinti balanszolása túlzottan megbonyolítaná az MM-t.
szerintem :)
A következő felhasználók mondtak köszönetet: vcsaba1968, Szete58, leopardusz, llw99, Jaszon, SeahawkHUN

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.274 másodperc

Fórum hozzászólások

  • Nincs üzenet

Please publish modules in offcanvas position.

Ez a weboldal sütiket használ annak biztosítására, hogy Ön a lehető legjobb élményben részesüljön oldalunkon.