0.5.9 |
Ma megközelítőleg 7:30-ig állni fognak a szerverek, mivel megérkezik a 0.5.9-es főverzió. |
Cooperative csaták
A Co-op csaták már a játék korai szakasza óta léteznek, mint a Random csaták egy könnyített verziói. Ezen játékmódban PvE csatákat lehet vívni, azaz játékostársaiddal az AI irányította ellenfelekkel küzdhettek meg.
A 0.5.9-es verzióval bekerült majd egy ún. Assault mód is a Cooperative csatákhoz, mely azoktól azonban eltér némiképp:
- Tier IV-VIII hajókkal lesz elérhető.
- Lesz egy speciális küldetéssor az alábbi térképek mindegyikéhez:
- Strait (Tier IV-VI): A játékosok egy ellenséges bázist támadnak
- Fault Line (Tier V-VII): A játékosok két bázist védenek
- Estuary (Tier VI-VIII): A játékosok két bázist védenek
Szakasz hang chat
A szakaszok tagjai kommunikációjának és ezáltal együttműködésének elősegítése végett PvE és PvP csatákban elérhető válik a hang chat opció. A hang chat a Beállítások Hangok fülén kapcsolható majd be.
A láthatósági rendszer változásai
A láthatósági rendszert, a felderítési távolságokat és füst mechanizmusának pontos működését a játékosok többségének nehéz volt megérteni, ezért néhány nagyobb változtatást hajtottak végre a láthatósági rendszeren, melynek fő célja az volt, hogy világosabbá és logikusabbá tegye a rendszer működését.
- Bekerült egy bekapcsolható opció, mely láthatóvá teszi a füstfelhő szélét a víz felszínén.
- Az igen népszerű "Situation Awareness" (Helyzetfelismerés) kapitányi képzettséget, mely jelezte a játékosoknak hogy fel lettek derítve egy ellenséges hajó által, alapértelmezetten megkap minden játékos és ennek köszönhetően el is lesz távolításra a kapitányi képzettségi fáról.
- Ha ez a képzettség az egyetlen kifejlesztett képzettség egy kapitányon, akkor az adott kapitány megkapja helyette a Basics of Survivability (A túlélés alapjai) képzettséget.
- Ha a kapitánynak már van egy másik 1-es szintű képzettsége is, akkor akkor a játékos visszakap 1 szabadon felhasználható skill pontot.
- A füstfelhő mechanizmusa sokkal stabilabb és kiszámíthatóbb lesz:
- A füst generálása a fogyóeszköz aktiválása után 2 másodperccel kezdődik meg. Emellett javítva lesz az az olykor előforduló idegesítő eset, mikor a hajó villogni kezdett a füstben haladva.
- Ha a hajó kevesebb mint 12,5 csomóval mozog a füst kibocsájtása közben, akkor nem válik láthatóvá (nem megy ki a füstből).
- Ha a hajó 12,5 csomónál gyorsabban mozog, akkor elhagyja az épp generált füstfelhőt és láthatóvá válik.
- A repülőgépek láthatósági szabályai a hajókéhoz hasonlóvá válik.
US csatahajók páncélzat felülvizsgálata
A játék fejlesztésének részeként folyamatosan felülvizsgálják a hajók páncélzat modelljeit. A 0.5.9-es verzióval az US csatahajók és a brit prémium HMS Warspite páncél modellje is finomítva lesz. Néhol megváltozik a hajók belső részeinek túlélőképessége, de sehol sem több mint 5%-kal.
Egyéb említésre méltó változások
- A játékosok kívánságaival összhangban, a kistérkép tovább lesz fejlesztve. Például lehetségessé válik a beállítások elmentése minden egyes hajóhoz, vagy az átlátszóság beállítása a kistérkép gyűrűihez.
- Az Account szint rendszer is tovább lesz fejlesztve: Bekerülnek videók, melek bemutatják az új lehetőségeket minden egyes szinten, illetve az ablak elrendezése is változni fog.
- Az alábbi hajók elérhetővé válnak a fejlesztők és a supertesterek számára tesztelés céljából: Nassau, Kaiser, König, Bayern, Gneisenau, Bismarck, Friedrich der große, Großer Kurfürst, and Dunkerque. Ezek a hajók nem fejleszthetőek még ki, de a játékban találkozhattok majd velük.