ARPEGGIO küldetések

Több
8 éve 3 hónapja #12139 Írta: Acetil_coenzim_A
Acetil_coenzim_A válaszolt a következő témában: ARP-s küldetések
Őszintén szólva én sem szeretem az xwm-et. Egyszer használtam pár napig a wotnál, de számomra inkább negatív élmény volt. Viszont szerintem egy olyan mod, ami nem befolyásolja a játék menetét szerintem elfogadható például a grafikát megváltoztató programok, de ami már előnyhöz juttatja a játékost azt nem kéne engedni. De egyáltalán ilyen miért kell? Az élete függ tőle az adott illetőnek?

Elnézést ezt nem ide kellett volna írnom, de itt vetődött fel a téma.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 3 hónapja #12141 Írta: BigaC
BigaC válaszolt a következő témában: ARP-s küldetések
Bocs ha már kérdezték, de az ARP Kongo a festésen és a kapitányon kívül semmiben sem különbözik a normál Kongótól? Azt olvastam, hogy nem, bár a warshipstats összehasonlítás nagyobb deck páncélt ír, bár lehetnek hibásak az adatai.
A festés sem ad semmi százalékokot pl. enemy -accurancy? Az fura lenne, mert ugye lecserélni meg nem lehet.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 3 hónapja #12142 Írta: Dr.OGA
Dr.OGA válaszolt a következő témában: ARP-s küldetések

Trucker39 írta: A tanácsot köszönöm, de csak T5 rombolóm van, azt is csak kényszerűségből tartom. Játszani - érdemben - egyikkel sem tudok.


Oh, értem. Akkor ez nálad nem járható út.

Trucker39 írta: Biztosan tapasztalta már más is azt a feledhetetlen érzést, mikor erődet megfeszítve koncentrálsz, hogy kilődd az ellenség hajóját, közben meg észreveszed, hogy körülötted még hárman állnak, és egyik sem lő, még véletlenül sem. Arra várnak, hogy annyira lefogyasszam az ellenfél HP-ját, hogy egyetlen lövéssel ellophassák a kill-t.

Szerintem az ilyen típusú - süllyessz el ennyi, meg annyi hajót - nem tesz jót a játéknak. Valahogyan ezt másként kellene megoldani.


Igen, ezt tapasztaltam már sokszor... :( Cleveland-del ezért nem megy a DD vadászat nálam sem... Pedig pont ezért fejlesztettem ki az elmúlt hetekben az Omaha-ból... (Azért persze nem mondom, hogy megbántam volna, hogy van Cleveland-em :) )
Valóban jobb lenne, ha mondjuk nem a kill, hanem adott hajóosztálynak okozott sebzés számítana... akkor ez elkerülhető lenne...

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 3 hónapja #12144 Írta: BigaC
BigaC válaszolt a következő témában: ARP-s küldetések
"Valóban jobb lenne, ha mondjuk nem a kill, hanem adott hajóosztálynak okozott sebzés számítana... akkor ez elkerülhető lenne..."

pontosan... mondjuk legalább 51% damage és akkor a tiéd a kill.
ha más viszi be az utolsót, akkor ő kapjon érte egy sunk piros táblát, de a killért a pontot az kapja, aki megdolgozott érte.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 3 hónapja #12147 Írta: vonKurz
vonKurz válaszolt a következő témában: ARP-s küldetések

BigaC írta: "Valóban jobb lenne, ha mondjuk nem a kill, hanem adott hajóosztálynak okozott sebzés számítana... akkor ez elkerülhető lenne..."

pontosan... mondjuk legalább 51% damage és akkor a tiéd a kill.
ha más viszi be az utolsót, akkor ő kapjon érte egy sunk piros táblát, de a killért a pontot az kapja, aki megdolgozott érte.


nemtom, fura hogy ennyit rágjátok a dolgot, játszani kell cirkálóval, és osszejon. meg játszani kell ágyús rombolóval, ami/orosz, és sokkal hamarabb összejon mint kellene :D

meg nem vagytok igazán szolidárisak, az is baj, mindig meg kellene kérdezni játék elején hogy ki nem lőtt még rombolót, aztán ha látod hogy jön a 15 háromszög, akkor megvarni amig az utanamegy, nem ám egyből szaladni Shimikaz vadászatra egyedul :D

a Wotban egyébként elég fontos az xvm, nem feltétlen azoknak, akik a piros végén ulnek :) de fontos.
teljesen másra számít az ember ha tudja hogy a szomszéd fedezni tudja a szomszéd utcát, mintha arra számít csak, hogy beleesik a folyóba fél perc után...

itt lassú hajók vannak, és egy könnyebb hajóval nagyon hasznos lenne tudni, hogy beálhatok-e capre, lesz aki fedez, vagy csak arra alkalmasak, hogy hátbalőjenek torpedóval, mert erre is volt már példa...
támogatom az xvm mielőbbi idejövetelét, ha lesz, akkor lehet átgondolom én is a modok használatát, jelenleg nem nagyon van ami megérné a macerát...

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 3 hónapja #12156 Írta: BigaC
BigaC válaszolt a következő témában: ARP-s küldetések

vonKurz írta: nemtom, fura hogy ennyit rágjátok a dolgot, játszani kell cirkálóval, és osszejon. meg játszani kell ágyús rombolóval, ami/orosz, és sokkal hamarabb összejon mint kellene :D

meg nem vagytok igazán szolidárisak, az is baj, mindig meg kellene kérdezni játék elején hogy ki nem lőtt még rombolót, aztán ha látod hogy jön a 15 háromszög, akkor megvarni amig az utanamegy, nem ám egyből szaladni Shimikaz vadászatra egyedul :D


jah annyira nem vészes, nekem még 3 DD kell :)
most épp a Pensacolával vadásztam le egyet, sajna rombolóm nekem sincs 6-os, egy Gnevny-em van csak, bár lehet, hogy nem késő rágyúrni.
ezt inkább úgy általában írtam a killekre, bár ez oda-vissza dolog, fordítva is megesik, hogy mi visszük be az utolsó lövést, a másik meg bosszankodik. :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.292 másodperc

Fórum hozzászólások

  • Nincs üzenet

Please publish modules in offcanvas position.

Ez a weboldal sütiket használ annak biztosítására, hogy Ön a lehető legjobb élményben részesüljön oldalunkon.