- Köszönetek: 65
Nasgotrah írta: Az elgondolás nem rossz realisztikusabb lenne a játékmenet. De a torpedók szerintem már így is elég erősek a játékban. Ha ehhez még hozzáadjuk hogy bedönti a hajókat is akkor már senki nem fog csatahajókkal játszani mert nem elég hogy nem tudja kifordulni a torpedókat lassú az újratöltési ideje a tornyainak de még ha találatot kap nem is fog tudni lőni sem rendesen. Ez már sok lenne.
Így is sincs meg a balansz egyes hajó osztályok között. A való életben egy csatahajónak egy szem romboló nem igazán ugrott volna neki.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Trucker39 írta: Már az is nagyon nagy segítség lenne, ha nem volna végtelen számú torpedó spam. Ne legyen realisztikus mennyiségű, mert akkor a kutya (ebihal) sem játszana rombolókkal, de azért ne legyen olyan, hogy egy apró csónak(romboló) hordozónyi mennyiségű (bruttóregiszter tonnában) torpedót spammoljon el egy csata alatt. Legyen 3-5 készlete és kezét csókolom, tessék beosztani.
Ezzel egy időben persze be kellene vezetni a spot damage funkciót is. ha már nincs torpedója szegénynek, menjen spottolni az ellenfelet.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Patrik!Patrik ex írta: Tetszik az ötleted. Csak ha ez így lenne biztos megritkulna a rombolóval játszók száma Szentségtörést követsz el ha azt mered mondani egy rombolósnak hogy derítsen fel... Mondtam már párszor, mindig kapok a fejemre hogy hogyan is képzelem...
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
A vizbetöréstöl lelessul a hajó látványosan azt észre kéne venned. Én torpedo találat után mindig vetek egy pillantást középre van e vizbetörés.Más nem minden torpedo okoz teljes sebzést ha rossz szögben éri a hajo elejét 300-at sebez és anyi se vizbetörés se semmi.hadtjuk írta: Vízbetörés.
Ez az, amit gyakran figyelmen kívül hagyok. A kis háromszög nekem sajna kevés. A csata hevében gyakran megfeledkezem róla.
Szerintetek megoldható volna, hogy a vízbetörést úgy jelezze a WOWS, hogy a hajó el kezd dőlni. (De akár a tenger is kezdene el dőlni a monitoron.) Persze illene legalább abba az irányba dőlnie a hajónak, amerről az utolsó/több torpedót kapta. (Most azt az esetet hagyjuk figyelmen kívül, hogy 6 torpedót kap egy oldalról, és még egyet a másikról, mert bár nehezen feltételezhető, hogy valaki túlél egy ilyet, de programozásilag már az oldal meghatározás is nehéz. Legalábbis bonyolultabb, mintha egy oldalra dőlne mindig…)
Az én elképzelésem szerint mondjuk egy torpedótalálat másodpercenként fél, vagy negyed fok dőlést okozna, de ez függhet a hajó típusától is (Csatahajó 1/4, cirkáló, hordozó 1/3, romboló 1/2 [dőlésfok/s torpedónként]). 5-10° dőlésig lehetne használni az elsődleges ágyukat, a dőléssel a menet és fordulási teljesítmény is romlana. És mondjuk 30-45° dőlés után borulna a hajó. A vízbetörés elhárítása után a hajó lassan nyerné vissza eredeti helyzetét. (Nem az alatt a 5-10 mp alatt amíg a vízbetörést megállítják.)
Bár fenti elgondolás miatt teljesen újra kéne súlyozni a torpedósebzést, és a vízbetörés elhárítás rendszerét, de ezzel kicsit életszerűbb lenne, lehetne a játék.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Ez a weboldal sütiket használ annak biztosítására, hogy Ön a lehető legjobb élményben részesüljön oldalunkon.