Csatahajókról általánosságban

Több
8 éve 2 hónapja #13970 Írta: Smithy87
Smithy87 válaszolt a következő témában: Csatahajók
Kedves Zstorok75!

Valóban nem vagyok egy nagy BB játékos épp csak ki vín húzva valameddig és a new mexnél járok az amcsi vonalon. Nem állt szándékomban azt mondani, hogy horgonyozzonak le ha torpedód lövünk rájuk. De azért az a balett előadás amit levágnak kicsit durva. Nem vagyok nagy stat fun de direkt megnéztem a csatáim ötöde van rombolóval, átlag majd 1K xp (prém nélkül játszom általában) és a kill/death arányom is kicsivel egy fölött van. A BB-k írtását még gyakorolnom kell.

Elsődlegesen az ellen DDire vadászom így a BB-k ellen valóban nincs nagy tapasztalatom majd gyakorlom. :) Viszont ha épp Csatahajóval vagyok akkor is meglepően fürgén forognak. Az szerintem erős túlzás, hogy egy hajó hosszon álló helyzetből 90°-ot fordul.

Vagy ne hangoztassa a WG, hogy valósághűre igyekszik megcsinálni. Ha így tesz akkor okké mert úgy forognak ahogy én akarom. De ezek 100 éves hajók! Nincs az az Isten, hogy 200-300 es saját hosszán álló helyből ennyit forduljon. Menet közben más de ott is elenyésző távon tudnak iszonyatosan élesen kanyarodni.

Nem flémelni akarok, de ez szerintem túlzás. De elfogadom az instrukciót majd gyakrolom a BB vadászatot is. :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 2 hónapja - 8 éve 2 hónapja #13981 Írta: Dr.OGA
Dr.OGA válaszolt a következő témában: Csatahajók

Smithy87 írta:
Nem állt szándékomban azt mondani, hogy horgonyozzonak le ha torpedód lövünk rájuk. De azért az a balett előadás amit levágnak kicsit durva.

...Az szerintem erős túlzás, hogy egy hajó hosszon álló helyzetből 90°-ot fordul.


Hát szerintem ezt bizony rosszul gondolod, a BB-k igenis fordulékonyak voltak, csak egy-két példa:

Iowa két egymást követő, és ellentétes irányú, 90o-os fordulója:





Vagy itt a Yamato egyik légitámadás alatti 90o-os fordulója:





Azért ilyen fordulékonyak, mert ekkora kormánylapátjaik vannak:






Já és a végére egy vicces kép, milyen amikor egy hordozó szószerint bedől a kanyarban :woohoo:





A képek alapján látható, hogy teljesen reális az egy-két hajóhossz alatti 90o-os forduló.
Szóval sose becsüld le a Csatahajók fordulékonyságát, mert bizony volt nekik...
Mellékletek:
Utolsó szerkesztés: 8 éve 2 hónapja Dr.OGA által.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: vonKurz, sgt_dog, Szete58, zstorok75, DragonZ

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 2 hónapja #13986 Írta: BigaC
BigaC válaszolt a következő témában: Csatahajók
Így van. A gond inkább a lapát reakcióidővel van, amit skillel/upgrade-el lehet általában kicsit javítani.
Ez ugyan modern Arleigh Burke osztályú romboló (II.VH-s kategóriában inkább cirkáló), de nézd meg ezt is, nem kell őket félteni, kanyarodás szempontjából :) Persze azért nem egy kispolszki, de van azért benne lehetőség, elkerülni ezt-azt.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: vonKurz, Acetil_coenzim_A

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 2 hónapja #13989 Írta: Acetil_coenzim_A
Acetil_coenzim_A válaszolt a következő témában: Csatahajók
Tényleg vicces ez a 12 fokos dőlés éles fordulóban :) . Megnézném, hogy hogy nézett ki a Szent István (Thegetoff osztályú első generációs dreadnought), mikor éles fordulóban 20 fokban megdőlt (a legtöbb hajó esetében ez már a borulás határa).

Viszont ha már itt tartunk a 2-3-as szinteken lévő vértes hajók manőverezőképessége volt gyenge, de az is inkább az elavult meghajtórendszer és hajótest kialakítás (döfőorr) miatt. Mint tudjuk a Dreadnought szolgálatba állítása új korszakot nyitott a hadihajók történetében. Az őt követő csatahajóknál ekkor csupán a rombolók és kisebb naszádok voltak gyorsabbak. Ennek oka a gőzturbinák alkalmazása volt. Ha megnézitek a játékban van gőzhajóból kialakított hadihajó: Langley és Bogue. Kis mérető kormányfelület (egy darab kis méretű kormánylapát), egy hajócsavar és a hozzá tartozó gőzgépek. Aki játszott ezekkel a hajókkal, az tudja, hogy a manőverezőképességük hagy némi kívánnivalót maga után. De a nagy hadihajókon legalább két kormány lapát volt és van ma is és legalább két hajócsavar, ami lehetővé teszi a motorokkal való kormányzást és így a helyben fordulást (ez a játékban sajnos nem jelenik meg). A kormánylapátok vagy egymás mellett helyezték el (melyek azonos méretűek voltak), erre példa a (linkelt, köszönet érte Dr.OGAnak) képen látható Iowa osztályú gyors csatahajó, de a hadihajók többsége ilyen volt is most is ilyen kialakítású, vagy tandem elrendezésben, mint például a brit HMS Royal Soverign, ahol egy kisebb és egy nagyobb kormánylapát helyezkedett el egymás mögött (ez a kialakítás elvileg csökkentette a sérülés esetén bekövetkező irányíthatatlanság esélyét). Még dreadnoughtok megjelenése előtt, a vértes hajók idejében bevett taktika volt a döfőorr alkalmazásával felborítani az ellenfél hajóját, illetve már ekkor megjelentek az első torpedók is (melyek a mai napig a repülők után a legnagyobb fenyegetést jelentik a hajókra). Az ilyen fenyegetések ellen pedig a páncélzat nem sokat véd, ezeket tehát el kellett kerülni, illetve a lehető leggyorsabban olyan helyzetbe kellett fordítani a hajót ami lehetővé teszi nem csak a fenyegetés kivédését, de a válaszcsapást is. A csatahajók ráadásul igen drága eszközök voltak, és, mint tudjuk a megfelelő manőverezőképesség megléte létfontosságú a tengeren is. Ennek fényében tervezték meg ezeket a hajókat annak idején és mivel a csatahajók egy ország akaratát és iparának teljesítőképességét jelképezték ezért az összes elérhető technológiát igyekeztek belezsúfolni. Ezenfelül a modern, gyors csatahajóknak (Bismarck, Iowa, Yamato, King George V, stb osztályok) lépést kellett tudni tartani a gyors repülőgéphordozókkal, vagy üldözőbe venni egy konvojt (lsd. német hajók). Mivel ezek a hajók kiemelt célpontnak is minősültek képesnek kellet lenniük kikerülni a torpedókat és a bombákat is.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: vonKurz, Szete58, zstorok75, Lajler, Dr.OGA

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 2 hónapja #13990 Írta: Acetil_coenzim_A
Acetil_coenzim_A válaszolt a következő témában: Csatahajók
Elnézést kérek a kisregényért, de remélem, hogy érdemben hozzájárultam a probléma tisztázásához.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 2 hónapja #13991 Írta: Smithy87
Smithy87 válaszolt a következő témában: Csatahajók
Rendben megadom magam legyenek balett táncosok, de könyörgöm 0 vagy 2 csomóról csak ne forduljon már 90 fokot :) Ezeken még tuti nemvolt forgatható hajó csavar. Amennyiben mégis akkor ismét tévedtem.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.297 másodperc

Fórum hozzászólások

  • Nincs üzenet

Please publish modules in offcanvas position.

Ez a weboldal sütiket használ annak biztosítására, hogy Ön a lehető legjobb élményben részesüljön oldalunkon.